بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

رقابت در عرصه خلق ارزش و تلاش برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و برتری راهبردی نسبت به رقبا موجب گردیده است تا توجه به مشتری و کسب رضایت وی از اهمیت بالایی برخوردار باشد. امروزه توسعه فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی موجب گردیده است مشتریان نقش تعیین کننده ای در بقا و زوال کسب وکارهای الکترونیکی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم نشان دهیم چگونه رسانه های اجتماعی با تسهیل تعاملات اجتماعی مشتریان منجر به افزایش اعتماد و قصد خرید در مشتریان می شوند. این مقاله مروری است بر تاثیر رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان و از لحاظ نوع، کاربردی می باشد. نتایج نشان می دهد که رسانه های اجتماعی به مشتریان اجازه می دهند تا عقاید و افکار و ادراکات خود را بیان نموده و اطلاعات و تجربیات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. در این تحقیق، با تبیین مفهوم رسانه های اجتماعی، اهمیت و کاربرد آن ها در حوزه بازاریابی، مدلی برای بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان ارائه خواهد شد و بیان می شود که رسانه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان، برداشت از سودمندی توسط آن ها و قصد خریدشان تاثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.