ارزیابی و رتبه بندی سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مولفه های مدل EC با رویکرد تصمیم گیری گروهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و رتبه بندی سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مولفه های مدل EC با رویکرد تصمیم گیری گروهی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و رتبه بندی سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مولفه های مدل EC با رویکرد تصمیم گیری گروهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و رتبه بندی سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مولفه های مدل EC با رویکرد تصمیم گیری گروهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و رتبه بندی سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مولفه های مدل EC با رویکرد تصمیم گیری گروهی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ارزیابی وضعیت سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مدلEC و رتبه بندی دانشکده های این دانشگاه بر اساس شاخص های مدل مذکور می باشد.بدین منظور بر اساس شاخص های چهارگانه مدل EC پرسش نامه محقق ساخت با ۲۳سؤال طراحی شد و .برای تعیین روایی پرسش نامه از خبرگان این حوزه تائید صلاحیت گردید.همچنین جهت سنجش پایایی هریک از شاخص ها از روش آلفای کورنباخ استفاده و پس از محاسبه (شاخص ها بالای ۰.۷)مورد تائید قرار گرفت. تعیین اوزان هریک از شاخص ها بر اساس روش وزن دهی آنتروپی شانون صورت پذیرفت که شاخص توانایی دسترسی بالاترین مقدار وزن و شاخص توانایی تفکر انتقادی دارای کمترین وزن است.همچنین با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (MAPPAC,TOPSIS ,ELECTER3 , PROMETHE) ارزیابی و رتبه بندی دانشکده های چهارگانه پردیس فارابی به تفکیک دو دوره مجازی و روزانه صورت گرفت..نتایج رتبه بندی تکنیک های فوق گویای آن است که رتبه بندی های مختلف نتایج یکسانی داشتند.یافته های پژوهش نشان داد دانشجویان دانشکده مدیریت در دو دوره مجازی و روزانه دارای بیشترین میزان سواد رسانه ای و دانشجویان دانشکده الهیات دارای کمترین میزان سواد رسانه ای بودند.دانشکده های مهندسی و حقوق نیز رتبه دوم و سوم را داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.