جایگاه مدیریت سود و پیامدهای آن در فرایند تصمیم گیری دربازاریابی ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه مدیریت سود و پیامدهای آن در فرایند تصمیم گیری دربازاریابی ورزشی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه مدیریت سود و پیامدهای آن در فرایند تصمیم گیری دربازاریابی ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه مدیریت سود و پیامدهای آن در فرایند تصمیم گیری دربازاریابی ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه مدیریت سود و پیامدهای آن در فرایند تصمیم گیری دربازاریابی ورزشی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

سود از جمله برترین شاخص های اندازه گیری فعالیت های یک واحد اقتصادی و تصمیم گیرندگان اقتصادی بالقوه و بالفعل می باشد. سود حسابداری به عنوان نتیجه نهایی فرایند حسابداری تحت تأثیر رویه های حسابداری است که مدیریت آن را انتخاب می کند. امکان انتخاب رویه های حسابداری به مدیریت امکان می دهد تا در مورد زمان شناخت و اندازه گیری هزینه ها تصمیم گیری کند و این ممکن است زمینه لازم برای مدیریت سود در بازاریابی ورزشی را فراهم نماید. تحقیقات مربوط به مدیریت سود و شناسایی عوامل مؤثر بر انعکاس غیرواقعی آن می تواند برای کشف سودهای تحریف شده و دور از واقعیت برای سرمایه گذاران و استفاده کنندگان از اطلاعات مفید واقع شود. در مقاله حاضر به بررسی مفهوم مدیریت سود و تآثیرات آن و نیز ابزارها و استراتژی های مدیریت سود در بازاریابی ورزشی پرداخته مس شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.