تمایل به نوآوری در مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول واقعا جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تمایل به نوآوری در مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول واقعا جدید دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تمایل به نوآوری در مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول واقعا جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تمایل به نوآوری در مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول واقعا جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تمایل به نوآوری در مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول واقعا جدید :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تمایل به نوآوری در مصرف کننده و تاثیر آن بر پذیرش محصول دارای نوآوری یک موضوع جدید در شناسایی بازارهایی جدید برای تولیدکنندگان این گونه محصولات می باشد. این موضوع دارای ابعاد مختلفی می باشد که هر کدام به تنهایی احتیاج به بررسی و تحقیقات بیشتری دارند. برای کمک به شناسایی این موضوع، به بررسی رابطه بین نوآوری ذاتی مصرف کننده، نوآوری مختص محیط، نوآوری نیابتی، و پذیرش محصولات واقعا جدید میپردازد. این مطالعه با استفاده از یک رویکرد کمی مبتنی بر پیمایش به آزمون فرضیات مختلف مرتبط با نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول واقعا جدید می پردازد. در مجموع با کنار هم قرار دادن اطلاعات دریافتیم که نوآوری مختص محیط نسبت به نوآوری مصرف کننده، دارای تاثیر بیشتر در پذیرش اینگونه محصولات است. همچنین دریافتیم که ارتباط بین نوآوری مختص محیط و پذیرش محصول واقعا جدید اگر چه مثبت، اما چندان قوی نیست. تحقیقات بیشتر می توان برای درک بهتر اینکه محرک های اصلی کدامند یا تبیین کردن پذیرش «محصولات واقعا جدید» در عرصه بین المللی و روشن تر کردن ارتباط بین معیارهای نوآوری، راه گشا باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.