طراحی مدل استقرار تجارت الکترونیک در صنعت حمل و نقل با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی :شرکت مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل استقرار تجارت الکترونیک در صنعت حمل و نقل با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی :شرکت مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل استقرار تجارت الکترونیک در صنعت حمل و نقل با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی :شرکت مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل استقرار تجارت الکترونیک در صنعت حمل و نقل با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی :شرکت مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل استقرار تجارت الکترونیک در صنعت حمل و نقل با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی :شرکت مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در این مقاله ابتدا با مطالعه ادبیات موضوع و کسب نظر خبرگان دانشگاهی و راه آهن نسبت به شناسایی ۱۰۳ شاخص اقدام گردید. در ادامه با طراحی پرسشنامه شماره ۱ و با استفاده از طیف لیکرت و توزیع آن در بین ۱۰ نفر از خبرگان دانشگاهی و راه آهن نسبت به مرتبط بودن هر یک از این شاخص ها با شرکت راه آهن ج.ا.ا تصمیم گیری گردید که با توجه به نتایج حاصل از آن ۳۳ شاخص از جمع این ۱۰۳ شاخص حذف گردید . ۷۰ شاخص باقی ماند ، در ادامه با این ۷۰ شاخص نسبت به تشکیل مدل اصلی تحقیق اقدام گردید و پرسشنامه شماره ۲ بر مبنای ۷۰ شاخص و در ۵ عامل دسته بندی و طراحی شد و در جامعه آماری توزیع و جمع آوری گردید .سپس به منظور تایید برازش مدل اصلی پژوهش از روش معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS 3 استفاده گردید که با توجه به برقرار نبودن معیار های بخش اندازه گیری برای مدل اصلی پژوهش نسبت به حذف ۲۶ شاخص از جمع ۷۰ شاخص مدل اصلی اقدام گردید که در نهایت ۴۴ شاخص باقی ماند .بنابر این مدل نهایی این پژوهش با ۵ عامل شامل:الزامات فنی -تکنولوژیکی، الزامات حقوقی -قانونی، الزامات فرهنگی -اجتماعی، الزامات شبکه ای- مخابراتی و الزامات پشتیبانی -حمایتی تشکیل گردید که هر کدام به ترتیب شامل ۱۰،۱۰،۶،۱۰،۸ شاخص (مولفه ) می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.