رویکردی نوین و جامع به تبلیغات دهان به دهان موثر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکردی نوین و جامع به تبلیغات دهان به دهان موثر دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکردی نوین و جامع به تبلیغات دهان به دهان موثر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکردی نوین و جامع به تبلیغات دهان به دهان موثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکردی نوین و جامع به تبلیغات دهان به دهان موثر :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بسیاری از مردم چنین می اندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است.اگر بدانیم که فروش و تبلیغ بخش نمایان بازار یابی است،نباید شگفت زده شویم.امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش- معرفی محصول و فروش-در نظر آورد،بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی بر آوردن نیازهای مشتری،توجه کرد.اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند،محصولاتی را تولید وارایه نماید که دارای بالاترین ارزش باشند،قیمت گذاری،توزیع،ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد،به طور حتم این محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت .امروزه روش های نوین بازار یابی به دنیا معرفی شده که از روش های قدیمی کاراتر، ارزان تر و موثر تر است که از آنها می توان به انواع بازار یابی تک به تک، بازار یابی تلفنی، بازار یابی اشاره کرد. امروزه بازاریابی دهان به دهان در … از راه دور، بازار یابی پارتیزانی، بازار یابی ویروسی، بازار یابی دهان به دهان و حال رشد بسیار سریعی است .یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثر بخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می بازاریابی دهان به دهان می باشد. تبلیغات دهان به دهان به عنوان منبع ارتباط مهمی بین مصرف کننده ها می باشد و ، خورد یک ارتباط بین فردی میان فرستنده و دریافت کننده است که قادر است رفتار و نظرات دریافت کننده را تغییر دهد و نقش مهمی را در تأثیرگذاری برعقاید و باورهای افراد بازی می کند .در این راستا مقاله حاضر مفاهیم بنیادین تبلیغات دهان به دهان و عوامل موثر بر ایجاد تبلیغات مثبت دهان به دهان مورد بررسی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.