بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی باورهای ارزشی و تعهد سازمانی در هتل های منتخب شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی باورهای ارزشی و تعهد سازمانی در هتل های منتخب شهر مشهد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی باورهای ارزشی و تعهد سازمانی در هتل های منتخب شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی باورهای ارزشی و تعهد سازمانی در هتل های منتخب شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی باورهای ارزشی و تعهد سازمانی در هتل های منتخب شهر مشهد :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه سازمانها در تلاشاند با تکیه بر فنآوریهای جدید اطلاعاتی، سازمان را به گونهای تغییر دهند که رسالت پاسخگویی به مردم را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به انجام رسانند و مدیریت ارتباط با مشتری بهترین راه ممکن برای رسیدن به این مقصود است .مدیریت ارتباط با مشتری روابط و ارتباطات درون سازمانی را به صورت شفاف تعریف مینماید و مزایای بسیاری چون ارائه اطلاعات و خدمات به صورت پیوسته، کاهش هزینهها، افزایش بهرهوری را برای سازمانها به ارمغان میآورد .هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی باورهای ارزشی و نفر از ۸۲۲ تعهد سازمانی است .این پژوهش کاربردی و از روش توصیفی- همبستگی است .بدین منظور پرسشنامه ای میان مدیران میانی و ارشد هتلهای سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره شهر مشهد توزیع شد.و برای تجزیه و تحلیل دادهها از آموس استفاده شده است .براساس یافتهها، در هتلها، تعهد سازمانی و باورهای ارزشی به عنوان نقش میانجی تاثیر مثبتی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.