شناسایی میزان رضایت مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی میزان رضایت مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی میزان رضایت مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی میزان رضایت مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی میزان رضایت مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با گسترش شگرف اینترنت شبکه های اجتماعی و استفاده روز افزون از آن با حجم انبوهی از نظرات کاربران در ارتباط با موضوعات مختلف روبرو هستیم که مطالعه و تحلیل نظرات در حجم انبوه با مشکلات زیادی مواجه است و کاربرد تکنیک های علمی ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد بسیاری از افراد برای انتخاب خدمات و کالاهای مورد نیاز خود به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند و ویژگی های خدمات و نقاط ضعف و قوت آن را توسط نوشتارها و نقدهای مرتبط مشخص نموده و خدمات یا کالای منطبق با نیاز خود را می یابند از طرف دیگر شرکت ها و مراکز خدماتی نیز می توانند با مراجعه به نقدهای نوشته شده توسط کاربران در شبکه های اجتماعی از مزایا و معایب کالا یا خدمات خود مطلع شده و در جهت بهبود قوت و رفع نقاط ضعف کالا و خدمات خود گام بردارند با توجه به وجود حجم زیاد اطلاعات و نقدهایی از این دست در شبکه های اجتماعی ضرورت وجود سیستمی برای استخراج این اطلاعات احساس می شود این سیستم ها سیستم های تحلیل احساسات نامیده می شوند معمولا تحلیل احساسات را بر یک موجودیت بررسی می کنند که در این پژوهش بر محصولات یک شرکت ارائه دهنده خدمات موبایل تحلیل احساسات انجام می شود در این مقاله پژوهش های انجام شده برای تحلیل احساسات را بررسی کرده و با استفاده از روش های مبتنی بر واژگان و یادگیری ماشین میزان رضایت و یا عدم رضایت مشتریان از یک شرکت ارائه خدمات و محصولات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام بررسی می شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.