اصلاح نوسانات گشتاور موتور سوییچ رلوکتانس DSSRM با استفاده از پروفایل جریان اعمالی به فازها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اصلاح نوسانات گشتاور موتور سوییچ رلوکتانس DSSRM با استفاده از پروفایل جریان اعمالی به فازها دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اصلاح نوسانات گشتاور موتور سوییچ رلوکتانس DSSRM با استفاده از پروفایل جریان اعمالی به فازها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصلاح نوسانات گشتاور موتور سوییچ رلوکتانس DSSRM با استفاده از پروفایل جریان اعمالی به فازها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اصلاح نوسانات گشتاور موتور سوییچ رلوکتانس DSSRM با استفاده از پروفایل جریان اعمالی به فازها :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی و ارایه راه کار مناسب جهت کاهش نوسان گشتاور در موتور سوییچ رلوکتانسی دو استاتوره با استفاده از روشهای ازمایش شده در موتور سوییچ رلوکتانس معمولی است بازدهی تبدیل انرژی راندمان همچنین نوسانات گشتاور در موتور سوییچ رلوکتانسی دو استاتوره بهبود یافته است اما نوسانات گشتاور هنوز از مشخصه های منفی انها بشمار می رود و در این جهت اقداماتی انجام شده که دسته اول انها مربوط به تغییر در شکل هندسی قطبها و رتور شیفت رتور افزایش تعداد قطبها اشاره کرد که در تقسیم بندی میتوان آنها را در زمره تغییرات در سخت افزار موتور ارزیابی کرد دسته دوم اقدامات نرم افزاری بوده و اساس آن بر کنترل جریان اعمالی نسبت همپوشانی جریانها با استفاده از کنترل روی زمانهای خاموش و روشنی کلیدهای قدرت است این روش از اصل سهیم شدن و مشارکت فازها به نسبت مختلف در تولید گشتاور پیروی می کند در این راستا پارامترهای گشتاور جریان زاویه با انجام آزمایش روی موتور مبنا بدست امده با مقدار گشتاور مطلوب مقایسه می شود این تحقیق بر پایه ادامه کار بر روی پروفایل جریان عاملی به فازها بمنظور بهینه سازی زیپل گشتاور موتورهای DSSRM بر اساس مطالعات و انجام آزمایشهای مبتنی بر شبیه سازی از طریق نرم افزار ANSYS ارایه می دهد الگوریتم و جداول تحریک چهار فاز استاتور در چهار روش معمولی TRADITIONAL-CRITICAL ANGLE METHOD-OPTIMIZATIONو روش تحریک همزمان فازها مبنای کار قرار گرفته و پارامترها اندازه گیری می شوند نتیجه این تحقیق کاهش چشمگیر در نوسات گشتاور موتور DSSRM می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.