بررسی عوامل تاثیر گذار براستفاده ی ادامه داردائمی مشتریان ازاینترنت برای خرید درایران مطالعه موردی: فروشگاه های اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیر گذار براستفاده ی ادامه داردائمی مشتریان ازاینترنت برای خرید درایران مطالعه موردی: فروشگاه های اینترنتی دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیر گذار براستفاده ی ادامه داردائمی مشتریان ازاینترنت برای خرید درایران مطالعه موردی: فروشگاه های اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار براستفاده ی ادامه داردائمی مشتریان ازاینترنت برای خرید درایران مطالعه موردی: فروشگاه های اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیر گذار براستفاده ی ادامه داردائمی مشتریان ازاینترنت برای خرید درایران مطالعه موردی: فروشگاه های اینترنتی :

تعداد صفحات :۴۶

چکیده مقاله:

افزایش ضریب نفوذ اینترنت در ایران و رشد کانالهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت موجب علاقم ندی افراد و سازمانها به سرمایهگذاری در کسب و کارهای آنلاین شده است. در همین راستا تمایل و اعتماد افراد به تغییر رفتار از خرید سنتی به خرید آنلاین نیز رشد چشمگیری داشته کهاین موضوع مورد توجه محققین حوزه رفتار خرید مشتریان قرار گرفته است. در حالی که بیشتر تحقیقات انجام شده در مورد رفتار مصرف کننده اینترنتی، بر پذیرش اولیه تمرکز دارد، هدفاصلی این پژوهش، بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادهی ادامه دار مشتریان از اینترنت برای خرید می باشد، در این پژوهش جامعه آماری افرادی بوده اند که حداقل برای یک بار تجربه خرید ازفروشگاههای اینترنتی را در ایران داشته اند. از طریق پرسشنامه جمع آوری داده صورت پذیرفته است و از آلفای کرونباخ نیز برای تایید پایایی پرسشنامه استفاده شده است. به منظور تاییدساختار مدل پژوهش، از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. در نهایت پژوهش بر روی ۰۴۴ نمونه تصادفی صورت پذیرفت و نتایج با استفاده مدلسازی معادلات ساختاری مورد تحلیل قرارگرفته است. یافته ها نشان می دهند که عقیده ی مصرف کنندگان در مورد خرید اینترنتی و هنجارهای شخصی آنلاین، عاملی تأثیرگذار بر قصد استفاده ادامه دار از اینترنت برای خرید است. به علاوه، مزیت نسبی، سهولت استفاده و مدگرایی، عوامل تأثیرگذاری بر عقاید نسبت به استفاده از اینترنت به عنوان ابزاری برای خرید می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.