بررسی تاثیر مشاوره تحصیلی برانگیزش تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه منطقه ۵شهرتهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر مشاوره تحصیلی برانگیزش تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه منطقه ۵شهرتهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر مشاوره تحصیلی برانگیزش تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه منطقه ۵شهرتهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشاوره تحصیلی برانگیزش تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه منطقه ۵شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر مشاوره تحصیلی برانگیزش تحصیلی و عملکرد یادگیری دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه منطقه ۵شهرتهران :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف آموزش و پرورش تعلیم و تربیت و شکوفا نمودن و به فعلیت رساندن همه استعدادهای انسان با برنامه های سنجیده است، این امر مستلزم شناسایی و پی بردن به کم و کیف آنهاست، از دیرباز مشاوراننقش حساس و موثری در این زمینه داشته اند، لذا هدف اصلی این پژوهش تأثیر مشاوره تحصیلی بر انگیزش تحصیلی، وعملکرد یادگیری در دانش آموزان پسر پایه دوم دوره متوسطه منطقه ۵ شهر تهرانمی باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان متوسطه پسر منطقه پنج شهر تهران که در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ مشغول به تحصیل بودند که ازمیان آنها تعداد ۰۶ نفر با استفاده از روش تصادفی ساده انتخاب و بهدو گروه آزمایش و گواه تقسیم شدند سپس برای گروه آزمایش برنامه آموزش مشاوره تحصیلی در قالب ۱۶ جلسه ۹۶ دقیقه ای برگزار گردید و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های انگیزش تحصیلیهارتر، عملکرد یادگیری یانگ، کلمز و مورفی۲۰۰۳ و همچنین، برای تحلیل دادها از روش آمار توصیفی و تحلیل کوواریانس یک راهه آنکوا استفاده شد که سطح معنی داری برای فرضیه ها=۰/۰۵ در نظر گرفته شد.و از نرم افزار spss استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که مشاوره تحصیلی بر انگیزش تحصیلی ، عملکرد یادگیری تأثیر مثبت دارد. نتیجه:پس محقق با استناد به یافته های بدست آمده از پژوهش فوق معتقد است برای استفاده بهینه از کلیه سرمایه گذاری های مادی و معنوی صورت پذیرفته در آموزش و پرورش می بایستی از مشاوران تحصیل کرده در مدارس بهره جست تا موجبات رشد تحصیلی از این رهگذر فراهم آید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.