شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های منتخب ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های منتخب ورزشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های منتخب ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های منتخب ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های منتخب ورزشی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر، در پی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های منتخب ورزشی بود. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی از نوع پیمایشی بوده و ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق، پرسشنامه محقق ساخته است. جامعه آماری این تحقیق از دو بخش تشکیل شده است، بدین صورت که در بخش اول به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی، یک نمونه ۲۵۰ نفری از کارکنان سازمان های ورزشی اعم از سازمان تربیت بدنی، فدراسیون های ورزشی و ادارات کل تربیت بدنی استان های منتخب به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب و مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در بخش دوم به منظور اولویت بندی عوامل کلیدی شناسایی شده، از ۱۰ نفر از اساتید دانشگاه که تسلط علمی و عملی بر موضوع تحقیق داشتند، استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS برای انجام آمار توصیفی و نرم افزار LISREL جهت انجام تحلیل عاملی تأییدی و مد ل-سازی معادله ساختاری (SEM) استفاده شده است. نتایج نشان داد که ۸ عامل حمایت مدیریت عالی، فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمان، ساختار سازمانی، فناوری، ارتباطات اثربخش، سیستم های سازمانی، کنترل و ارزیابی به عنوان عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی به شمار می-روند و رابطه میان این ۸ عامل معنادار می باشد. همچنین نتایج مدل سازی ساختاری تفسیری نشان داد که عامل حمایت مدیریت عالی بالاترین قدرت نفوذ و کمترین وابستگی را در بین ۷ عامل کلیدی دیگر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.