چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STP دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STP :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به دنبال بررسی چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STPو ارایه پیشنهادات و راهبردها مبتنی بر نتایج لازم به دست اندرکاران در جهت بهبود و توسعه بازار خدمات می باشد.اهداف جزئی ماتعیین نقش تقسیم بازار در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران،تعیین نقش هدف گیری در بازار در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران،تعیین نقش مشخص کردن جایگاه در بازار در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران، و تعیین سهم مولفه های مدل STP در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران می باشد . این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر شیوه جمع آوردی داده ها از نوع همبستگی است .جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان بانک رفاه کارگران ۴۵۳۷ نفر می باشند که جامعه معین است.نمونه آماری در این پژوهش به ۳۵۴ نفر از کارکنان بانک رفاه کارگران می باشند که از طریق جدول مورگان بدست آمده است.یافته ها در فرضیه اول نشان داد در سطح معنی داری ۹۵ درصد رابطه معنی داری بین تقسیم بازار و توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران رابطه معنی داری وجود دارد . و ضریب همبستگی ۰.۲۸۳-می باشد .یافته ها در فرضیه دوم نشان داد در سطح معنی داری ۹۵ درصد رابطه معنی داری بین هدف گیری در بازار در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران رابطه معنی داری وجود دارد . و ضریب همبستگی ۰.۲۹۵می باشد .همچنین یافته ها در فرضیه سوم نشان داد در سطح معنی داری ۹۵ درصد رابطه معنی داری بین مشخص کردن جایگاه در بازار در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران رابطه معنی داری وجود دارد . و ضریب همبستگی ۰.۱۸۹می باشد . سهم مولفه های مدل STP در توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران متفاوت است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.