تاثیر نوآوری محصول و ساختار سازمانی بر کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوآوری محصول و ساختار سازمانی بر کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوآوری محصول و ساختار سازمانی بر کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوآوری محصول و ساختار سازمانی بر کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوآوری محصول و ساختار سازمانی بر کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بهبود و نوآوری مستمر و فراگیر در سازمان ها، درواقع نوعی کندوکاو منظم برای یافتن روش ها و پاسخ های جدید به فشارها و تغییر و تحولات محیطی است، ازآنجا که درمحیط های پیچیده و متحول امروزی دیگر واکنش های تکراری برای رویارویی با این تغییرات کارآمد نمی باشد، لذا دائم باید در جستجوی راه های جدید برای واکنش دربرابر محیط برآمد به عبارتی آن دسته از سازمان هایی می توانند در محیط پیچیده و پویا به بقای خود ادامه دهند که به طور مستمر قادر به خلق ایده ها و طرح های جدیدی جهت مقابله با فشارها و تحولات محیطی باشند. فرهنگ سازمانی یک دیدگاه است که به عنوان عاملی کلیدی در پرورش فرایندهایی است که نوآوری را حمایت می کنند. ( خزانچی و همکاران،۲۰۰۷؛ تلیس و همکاران،۲۰۰۹ ). لذا در این مقوله شناسایی تاثیراتی که فرهنگ سازمانی در ایجاد فضای ساختارکارآفرینانه می تواند داشته باشد، از مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود تا زمینه های مساعد کارآفرینی سازمانی در سازمانها فراهم آید. این پژوهش تاثیر نوآوری محصول و ساختار سازمانی( با ابعاد پیچیدگی، رسمیت و تمرکز) بر کارآفرینی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی( با ابعاد مشارکت، سازگار و ثبات) بررسی می کند. در این پژوهش، روش تحقیق از نوع توصیفی و از شاخه همبستگی می باشد و ابزار اصلی گرآوری اطلاعات، پرسش نامه بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.