ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش الکترونیکی بااستفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی؛ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجانشرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش الکترونیکی بااستفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی؛ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجانشرقی) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش الکترونیکی بااستفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی؛ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجانشرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش الکترونیکی بااستفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی؛ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجانشرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش الکترونیکی بااستفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی؛ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجانشرقی) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش الکترونیکی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجانشرقی بوده است. بر همین اساس در این تحقیق ابتدا بر اساس نظریه های مختلف، عوامل موثر بر آموزش های الکترونیکی در چهار دسته عوامل فردی، عوامل شغلی، عوامل سازمانی و عوامل آموزشی دسته بندی گردید. رضایت مندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی نیز بر اساس دیدگاه البدوی وعلی جانی چهار بعد واسط یادگیری، فرایند یادگیری، محتوا و اثربخشی مورد بررسی قرار گرفت. روش تحقیق توصیفی و جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی بوده است. روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی طبقه ای بوده است که در آن تعداد اعضای نمونه آماری تحقیق بر اساس نسبت تعداد کارکنان در جامعه آماری و به تفکیک هر یک از شهرستان ها تعیین گردیده است. به منظور جمع آوری داده ها در این تحقیق از سه پرسشنامه استفاده گردیده است. پرسشنامه اول به منظور مقایسات زوجی، پرسشنامه دوم به منظور بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی و پرسشنامه سوم به منظور بررسی رضایتمندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی بوده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از روش AHP و آزمون های آماری t-test، کلموگروف-اسمیرنوف، همبستگی و رگرسیون استفاده شده است. در این تحقیق ابتدا با استفاده از روش AHP عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی بر اساس عوامل فردی، عوامل شغلی، عوامل سازمانی و عوامل آموزشی اولویت بندی شده و بر اساس اوزان بدست آمده برای هر یک از عوامل موثر بر رضایت مندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی، مهمترین عوامل استخراج شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که در دسته عوامل فردی موثر بر رضایتمندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی به ترتیب تحصیلات فردی، نگرش نسبت به تغییر و پذیرش فناوری اطلاعات قرار دارند. در دسته عوامل شغلی به ترتیب استقلال کاری، اهمیت شغل و محیط رقابتی، در دسته عوامل سازمانی به ترتیب فرهنگ سازمانی، اندازه سازمان و منایع سازمان قرار دارند و در دسته عوامل آموزشی به ترتیب کیفیت طراحی وبگاه، کاربری آسان دوره ها و توجه به صلاحیت مدرسان بیشترین همبستگی را با رضایتمندی کارکنان از آموزش های الکترونیکی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.