نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاه ورزشکاران حرفه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاه ورزشکاران حرفه ای دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاه ورزشکاران حرفه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاه ورزشکاران حرفه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاه ورزشکاران حرفه ای :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر تعیین نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاهورزشکاران حرفهای استان آذربایجان غربی بود. این تحقیق از نظرهدف کاربردی واز نظر روش توصیفی،همبستگی می باشد، که به صورت میدانی انجام شد. و جامعه آماری آن کلیه ورزشکاران حرفه ای استانآذربایجان غربی بود . (N=264 ) حجم نمونه برآورد شده با استفاده از نمونه گیری تصادفی بر اساس جدول کرجسی و مورگان ۱۵۲ نفر که چهار نفر افت آزمودنی ودر نهایت ۱۴۸ نفر تعیین شد. ابزار جمع آوری داده پرسشنامه استاندارد یو، دانتو و لی (۲۰۰۰) بوده که اقتباس شده از مدل آکر بود. ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه ۰/۸۲ به دست آمده. نتایج تحلیل درمورد نقش عناصر آمیخته بازاریابی ورزشی بر وفاداری به برندهای ورزشی نشان داد که عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری مشتریان به برند ورزشی تأثیر مثبت و معناداری دارد و از بین این عناصر، عناصر تصویر فروشگاه، شدت توزیع فروش، تبلیغات و ترفیع فروش بر روی وفاداری تأثیرگذار و معنیدار می باشد اما عنصر قیمت بر روی وفاداری مشتریان به برند ورزشی تأثیر گذار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.