تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مدیریت بازاریابی یعنی تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی ، اجراء و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای مورد نظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان میباشد و بازاریابی ورزشی کاربرد اصول خاص بازاریابی و فرآیندهای مربوطه در رابطه با محصولات ورزشی است.هدف: هدف پژوهش حاضر، تحلیل استراتژیک مدیریت بازاریابی ورزشی میباشد . امروزه ورزش یک صنعت پویا در جهان است و مدیریت بازاریابی ورزش دارای اهمیت زیادی است و مدیران باید نسبت به تربیت نیروی متخصص در این حوزه تلاش نمایند.روش شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی و از نظر هدف و ماهیت کاربردی بوده و مروری میباشد. یافته ها: نتایج بهدست آمده از پژوهش نشان میدهد که در حال حاضر مدیریت بازاریابی ورزشی باساختار فعلی نتوانسته است از ظرفیت مهم و راهبردی محیط ورزشی به درستی استفاده نماید که این به دلیل مواردی همچون عدم آگاهی مدیران از این ظرفیت ، عدم وجود متخصصین با تجربه در این حوزه و … میباشد.نتیجه گیری: اگر مدیریت ورزش در سطح کلان (وزارتخانه) بتواند منابع انسانی متخصص در حوزه بازاریابی تربیت نماید و نگاه صنعتی به ورزش داشته باشد میتواند در یک دوره میان مدت از پتانسیل محیط ورزشی جهت توسعه سرمایه گذاری و هدایت بخش خصوصی به سمت ورزش به شکل مطلوبی بهره ببرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.