تبیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند وتاثیر آن در بهره وری باشگاه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند وتاثیر آن در بهره وری باشگاه ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند وتاثیر آن در بهره وری باشگاه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند وتاثیر آن در بهره وری باشگاه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند وتاثیر آن در بهره وری باشگاه ها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تبیین جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند و تاثیرآن در بهره وری باشگاه ها است.روش پژوهش: این تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی می باشد.و جامعه آماری آن شامل کلیه باشگاه های ورزشی شهربیرجند می باشد که شامل ۲۵باشگاه می باشد که به دلیل محدود بودن افراد جامعه، کل افراد جامعه به عنوان نمونهآماری انتخاب شدند.در این تحقیق برای گردآوری اطلاعات از دو پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری محقق ساخته علوی شاد( ۱۳۸۷)باضریب پایایی ۰/۷۸و پرسشنامه بهره وری محقق ساخته اسدی( ۱۳۸۰)با ضریب پایایی ۰/۸۲استفاده شده است.برایتجزیه و تحلیل داده ها نیز نرم افزار SPSSاستفاده گردید.نتایج پژوهش:داده های آماری این پژوهش با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنف، نرمال تشخیص داده شد.نتایج آزمونضریب همبستگی در مورد دو متغیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM)و بهره وری وجود رابطه معنادار( r=0/485)بینآنها نشان می دهد و به طور کلی بین آنها ارتباط معنی داری وجود دارد و نتایج پژوهش نشان می دهد که اگر باشگاه هادارای مدیریت ارتباط با مشتری بالا باشند، بهره وری آنها نیز بیشتر خواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.