تاثیر ارزش ویژه برند، بازار یابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ویژه برند، بازار یابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ویژه برند، بازار یابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه برند، بازار یابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه برند، بازار یابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پزوهش تاثیر ارزش ویژه برند، بازار یابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی بود. جامعه آماری این تحقیق، مصرف کنندگان محصولات ورزشی نایک پوشاک در شهرقزوین هستند حجم جامعه نامحدود در نظر گرفته شد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شدکه با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس تعداد ۲۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. به منظور جمع آوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای و رایانه ای سایت ها و مجلات علمی پژوهشی همچنین مطالعه میدانی در فروشگاه ورزشی در شهر قزوین استفاده شده است. پرسشنامه در این پژوهش ابزار اصلی برای گردآوری اطلاعات مورد نیاز می باشد. برای ارزیابی ارزش ویژه برند از پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند مدل آکر استفاده شد این پرسشنامه دارای ۳۲ سوال و ۵ گویه ها ( وفاداری برند، کیفیت ادراک شده، تداعی برند، آگهی برند، تمایل به قبول گسترده ) می باشد. برای ارزیابی بازار یابی اجتماعی از پرسشنامه نیات رفتاری زایتمل، بری و سوایت ۱۹۸۸ و برای یررسی بازار یابی سبز از پرسشنامه پاسخ بسته استفاده شده که این پرسش نامه استاندارد، توسط کیم در سال ۱۹۹۵ طراح گردیده است دارای سه گویه با ۲۰ سوال میباشد. یافته های تحقیق حاضر، نشان داد، که ارزش ویژه برند بر رفتار بازار یابی اجتماعی و بازاریابی مشتریان محصولات ورزشی تأثیر مثبت دارد. اعتبار نام تجاری، بیانگر خلاصه ای از ارتباط موجود بین نام تجاری مصر ف کننده، همچنین مصر ف کننده و نام تجاری در دراز مدت است؛ زیرا مصرف کنندگان با نام تجاری ارتباط دارد، نام تجاری هم با مصر ف کنندگان ارتباط برقرار می کند .برای شرکت ها، یک نام تجاری معتبر به این معنی است که تلا ش های بازاریابی به علت احتمال تشدید پذیرش پیام، مقرون به صرفه تر خواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.