پیش بینی وفاداری تیمی براساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی وفاداری تیمی براساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی وفاداری تیمی براساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی وفاداری تیمی براساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی وفاداری تیمی براساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه حاضر پیشبینی وفاداری تیمی براساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر بود. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی – پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق حاضر برابر با کلیه تماشاگران فوتسال تیم های مشهدی حاضر در لیگ برتر بود که تعداد آنها در حدود ۳۰۰۰ نفر تخمین زده شد که با توجه به جدول مورگان از بین آنها تعداد ۳۴۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. به منظور گردآوری اطلاعات مرتبط با وفاداری تماشاگران از پرسشنامه علیزاده (۱۳۸۹) استفاده گردید که با توجه به استاندارد بودن آن روایی مورد تایید و پایایی آن در مطالعه حاضر با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به میزان (۰/۷۹) محاسبه و تایید گردید. همچنین جهت گردآوری اطلاعات مرتبط با انگیزه تماشاگران نیز از پرسشنامه دهقان قهفرخی و همکاران (۱۳۸۹) استفاده گردید که با توجه به استاندارد بودن آن روایی مورد تایید و پایایی آن در مطالعه حاضر با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به میزان (۰/۸۲) محاسبه و تایید گردید. پس از جمع آوری پرسشنامه و وارد کردن داده های آن در نرم افزار SPSS20، از آزمون KS جهت بررسی توزیع دادهها، و ضریب همبستگی اسپیرمن جهت آزمون فرضیه های تحقیق استفاده شد. نتایج آزمون نشان داد که رابطه معنی داری بین انگیزه تماشاگران از حضور در بازیها و مولفه های آن با وفاداری تماشاگران وجود دارد. از بین مولفه های انگیزه تماشاگران از حضور در بازیها، مولفه کیفیت بازی و هیجان بیشترین قدرت پیشبینی وفاداری آنها را داشت. بر این اساس میتوان گفت که مولفه های انگیزه هواداران یکی از ارکان اصلی شکلگیری وفاداری آنها به باشگاه محسوب میشود و مدیران باشگاهها میبایست با در نظر گرفتن انگیزه های حضور آنان در استادیوم، زمینه وفاداری آنها و تکرار رفتار خرید را فراهم نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.