پاسخ آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت ادراکی-حرکتی به فعالیت ورزشی تناوبی پرشدت در دختران دارای سندرم اختلال توجه /بیش فعالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پاسخ آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت ادراکی-حرکتی به فعالیت ورزشی تناوبی پرشدت در دختران دارای سندرم اختلال توجه /بیش فعالی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پاسخ آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت ادراکی-حرکتی به فعالیت ورزشی تناوبی پرشدت در دختران دارای سندرم اختلال توجه /بیش فعالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پاسخ آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت ادراکی-حرکتی به فعالیت ورزشی تناوبی پرشدت در دختران دارای سندرم اختلال توجه /بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاسخ آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت ادراکی-حرکتی به فعالیت ورزشی تناوبی پرشدت در دختران دارای سندرم اختلال توجه /بیش فعالی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر، بررسی پاسخ آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت درکی-حرکتی به فعالیت ورزشی تناوبی پرشدت در دختران دارای سندرم اختلال توجه /بیش فعالی می باشد. بدین منظور، ۳۰ دختر نوجوان مبتلا به اختلال بیش فعالی/نقص توجه بصورت تصادفی به دو گروه تمرین تناوبی پرشدت و کنترل تقسیم شدند. برنامه تمرینی ۶هفته ای شامل ۳جلسه در هفته، دوی ۲۰ متر با تعداد تکرارهای ۳ نوبت در هفته های اول و دوم، تعداد تکرارهای ۵نوبت در هفته های سوم و چهارم و تعداد تکرارهای ۶ نوبت در هفته های پنجم و ششم بود. در ابتدا و پایان هفته ششم، شاخص های تن سنجی، سطح آدیپونکتین سرم، شاخص مقاومت به انسولین و نمرات مهارت درکی-حرکتی مورد ارزیابی قرار گرفت. برای ارزیابی اثربخشی تمرین از آزمون تی مستقل استفاده گردید. نتایج حاکی از آن بود که پس از پایان ۶ هفته تمرین، میانگین سطح آدپونکتین سرم، شاخص مقاومت به انسولین، وزن، شاخص توده بدنی، درصد چربی بدن و میانگین نمرات مهارت درکی-حرکتی در گروه تجربی به طور معناداری با گروه کنترل متفاوت بود ( p<0/05). بطور کلی، مطالعه حاضر نشان داد که فعالیت تناوبی پرشدت می تواند به عنوان یک روش موثر. تاثیر مثبتی بر افزایش سطح آدیپونکتین سرم و بهبود مهارت درکی-حرکتی نوجوانان مبتلا بهADHDداشته باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.