بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

در عصر حاضر، بخش ورزش دستخوش آن چنان تغییراتی است که در طول تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار ورزش و هم بر ماهیت رقابت تاثیر گذاشته اند شدت رقابت و پیچیدگی آن بسیاری از شرکت ها را ‏ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید بازاریابی، یعنی بازاریابی رابطه مند، نموده ا‏ست.(کاتلر، ۱۳۸۲)بازاریابی رابطه مند را ا‏یجاد، حفظ و تقویت روابط قوی با مشتریان و سایر گروه های ذینفع تعریف کرده است .برای بازاریابی با توجه به ‏دیدگاه های متفاوت، تعاریف متعددی نیز ارائه شده است. کاتلر برجسته ترین صاحب نظران در این رشته، بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرآیند مبادله تعریف می نماید (روستا،ونوس، ابراهیمی، ۱۳۸۷ ‏)بازاریابی ورزشی نیز زیرمجموعه ای از علم بازاریابی هست. برخلاف عقیده عمومی، بازاریابی ورزشی چیزی ورای ایجاد منافع است و بیش از تبلیغات و روابط عمومی و روابط اجتماعی هست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.