بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی موانع توسعه بازاریابی ورزشی در استان خراسان جنوبی :
تعداد صفحات :۴
چکیده مقاله:
در عصر حاضر، بخش ورزش دستخوش آن چنان تغییراتی است که در طول تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار ورزش و هم بر ماهیت رقابت تاثیر گذاشته اند شدت رقابت و پیچیدگی آن بسیاری از شرکت ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید بازاریابی، یعنی بازاریابی رابطه مند، نموده است.(کاتلر، ۱۳۸۲)بازاریابی رابطه مند را ایجاد، حفظ و تقویت روابط قوی با مشتریان و سایر گروه های ذینفع تعریف کرده است .برای بازاریابی با توجه به دیدگاه های متفاوت، تعاریف متعددی نیز ارائه شده است. کاتلر برجسته ترین صاحب نظران در این رشته، بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرآیند مبادله تعریف می نماید (روستا،ونوس، ابراهیمی، ۱۳۸۷ )بازاریابی ورزشی نیز زیرمجموعه ای از علم بازاریابی هست. برخلاف عقیده عمومی، بازاریابی ورزشی چیزی ورای ایجاد منافع است و بیش از تبلیغات و روابط عمومی و روابط اجتماعی هست
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.