بررسی تاثیر اثربخشی بازاریابی بر افزایش استراتژی های رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اثربخشی بازاریابی بر افزایش استراتژی های رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر کرمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اثربخشی بازاریابی بر افزایش استراتژی های رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اثربخشی بازاریابی بر افزایش استراتژی های رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اثربخشی بازاریابی بر افزایش استراتژی های رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر کرمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر اثر بخشی بازاریابی بر افزایش استراتژی های رقابتی در سالن های ورزشی منتخب شهر کرمان میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران سالن های ورزشی شهر کرمان تشیکل میدهند. بررسی های ما نشان میدهد که تعداد سالن های ورزشی فعال در شهر کرمان مرتبط با جامعه آماری تحقیق برابر با ۳۰۰سالن ورزشی میباشد. که از نمونه گیری طبقه ای استفاده شد و درمجموع مدیریت۱۰۰ سالن به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش حاضر شامل پرسشنامه بود که جهت بررسی روایی از نظر خبرگان پژوهش های بازاریابی مرکب از دهتن از اساتید محترم مدیریت ورزشی دانشگاه که در زمینه بازاریابی و مدیریت راهبردی دارای فعالیت علمی بوده اند استفاده گردیده است و پایایی مولفه های آن در سطح بالایی برآورد شد. در بخش آمارهای علاوه بر این آمارهای مربوط به شاخصهای توصیفی متغیرهای تحقیق به همراه آزمون نرمال بودن توزیع متغیرها که از آزمون کولموگورف- اسمیرنف حاصل گردید. برای بررسی روابط علی متغیرها، با استفاده از رگرسیون چند متغیره به تحلیل روابط بین متغیرها پرداخته شده است. بر اساس یافته های پژوهش، بهبود خدمات، طراحی جدید، خدمات جدید، کیفیت خدمات، عامل برند، عامل خدمات، قیمتگذاری، تبلیغات،مدیریت فروش ، پیشبرد فروش ، راهبرد ترفیع و روابط عمومی بر استراتژی های رقابتی سالن اثری معنا دار دارد. این یافته ها می تواند به جامعه آماری پژوهش که همان مسئولین سالن های هستند کمک کند تا با استفاده این ابزار ها به رونق مجموعه خود کمک کنند و افراد متقاضی استفاده از مجموعه ورزشی را افزایش دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.