بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط بهره وری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در باشگاه های ورزشی شهرستان کرمان است.روش پژوهش: این تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی می باشد.و جامعه آماری آن شامل کلیه باشگاه های ورزشی شهر کرمان می باشد که شامل ۲۰ باشگاه می باشد که به دلیل محدود بودن افراد جامعه، کل افراد جامعه به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.در این تحقیق برای گردآوری اطلاعات از دو پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری محقق ساخته علوی شاد(۱۳۸۷) با ضریب پایایی ۰/۸۸ و پرسشنامه بهره وری محقق ساخته اسدی(۱۳۸۰ )با ضریب پایایی ۰/۸۲ استفاده شده است.برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز نرم افزار SPSS استفاده گردید.یافته های پژوهش:داده های آماری این پژوهش با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنف، نرمال تشخیص داده شد.نتایج آزمون ضریب همبستگی در مورد دو متغیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM )و بهره وری وجود رابطه معنادار(r=0/585 )بین آنها نشان می دهد و به طور کلی بین آنها ارتباط معنی داری وجود دارد و نتایج پژوهش نشان می دهد که اگر باشگاه ها دارای مدیریت ارتباط با مشتری بالا باشند، بهره وری آنها نیز بیشتر خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.