اثر استرتژی های توانمندسازی در راهبرد های بازاریابی بر بهبود مزیت رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر استان قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر استرتژی های توانمندسازی در راهبرد های بازاریابی بر بهبود مزیت رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر استان قزوین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر استرتژی های توانمندسازی در راهبرد های بازاریابی بر بهبود مزیت رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر استان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر استرتژی های توانمندسازی در راهبرد های بازاریابی بر بهبود مزیت رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر استان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر استرتژی های توانمندسازی در راهبرد های بازاریابی بر بهبود مزیت رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب شهر استان قزوین :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر توانمندسازی در راهبرد های بازاریابی بر بهبود مزایای رقابتی در سالنهای ورزشی منتخب استان قزوین میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران سالن های ورزشی استان قزوین تشیکل میدهند. بررسیهای ما نشان میدهد که تعداد سالن های ورزشی فعال در استان قزوین مرتبط با جامعه آماری تحقیق برابر با ۲۶۰ سالن ورزشی میباشد. که از نمونه گیری طبقه ای استفاده شد و درمجموع ۱۰۰ مدیر سالن به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش حاضر شامل پرسشنامه بود که جهت بررسی روایی از نظر خبرگان پژوهش های بازاریابی مرکب از دهتن از اساتید محترم مدیریت ورزشی دانشگاه که در زمینه بازاریابی و مدیریت راهبردی دارای فعالیت علمی بودهاند استفاده گردیده است و پایایی مولفه های آن در سطح بالایی برآورد شد. در بخش آمار، علاوه بر این آمارهای مربوط به شاخصهای توصیفی متغیرهای تحقیق به همراه آزمون نرمال بودن توزیع متغیرها که از آزمون کولموگورف- اسمیرنف حاصل گردید. برای بررسی روابط علی متغیرها، با استفاده از رگرسیون چند متغیره به تحلیل روابط بین متغیرها پرداخته شده است. بر اساس یافته های پژوهش، بهبود راهبرد های تمرکز،تمایز و هزینه بر مزیت رقابتی سالن اثری معنا دار دارد. این یافته ها می تواند به جامعه آماری پژوهش که همان مسئولین سالن های هستند کمک کند تا با استفاده این ابزار ها به رونق مجموعه خود کمک کنند و افراد متقاضی استفاده از مجموعه ورزشی را افزایش دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.