هوش هیجانی(بهره وری هیجانی، ارزیابی هیجانی و تنظیم هیجانی)در افراد با اختلال یادگیری (اختلال خواندن، ریاضی،شناخت اجتماعی، نوشتن،اضطراب اجتماعی) و عادی با توجه به چپ دستی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هوش هیجانی(بهره وری هیجانی، ارزیابی هیجانی و تنظیم هیجانی)در افراد با اختلال یادگیری (اختلال خواندن، ریاضی،شناخت اجتماعی، نوشتن،اضطراب اجتماعی) و عادی با توجه به چپ دستی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هوش هیجانی(بهره وری هیجانی، ارزیابی هیجانی و تنظیم هیجانی)در افراد با اختلال یادگیری (اختلال خواندن، ریاضی،شناخت اجتماعی، نوشتن،اضطراب اجتماعی) و عادی با توجه به چپ دستی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هوش هیجانی(بهره وری هیجانی، ارزیابی هیجانی و تنظیم هیجانی)در افراد با اختلال یادگیری (اختلال خواندن، ریاضی،شناخت اجتماعی، نوشتن،اضطراب اجتماعی) و عادی با توجه به چپ دستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هوش هیجانی(بهره وری هیجانی، ارزیابی هیجانی و تنظیم هیجانی)در افراد با اختلال یادگیری (اختلال خواندن، ریاضی،شناخت اجتماعی، نوشتن،اضطراب اجتماعی) و عادی با توجه به چپ دستی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

دانش آموزان دارای اختلال یا دیدی با وجود آنکه در اکثر مواقع از رشد طبیعی برخوردارند، نمی تواند پیشرفت تحصیلی مطلوبی داشته باشد و با سختی به تحصیل ادامه می دهند و یا ترک تحصیل می کنند که این به نوبه خود صدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عاطفی – روانی بسیار برای ایشان و جامعه به دنبال دارد. بنابراین هدف پژوهش حاضر در بررسی هوش هیجانی در افراد با اختلال یادگیری و عادی با توجه به چپ دستی است که به این پژوهش از دو هم بستگی می باشد، ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پایه پنجم و ششم شهر زاهدان (سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳) با استفاده از روش نمونه گیری چند مرحله ای بهره گرفته شد برای گردآوری اطلاعات پرسش نامه هوش به (ئکسلر) هوش هیجانی (شوت) اختلالات یادگیری (کلورادو) و دست برتری (چاپمن) تکمیل گردید. تجزیه و تحلیل داده ها توسط آزمون رگرسیون با استفاده از نرم افزار Spss در ۲۰ در سطح معنا داریم ۰.۰۵>p شرط گرفته است. نتایج آزمون رگرسیون بیانگر رابطه من با دار و منفی بین اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال ریاضی با تنظیم هیجانی و بهره وری هیجانی است و اختلال شناخت هوش هیجانی رابطه مثبت دارد همچنین نشان داد چپ دستی و هوش هیجانی رابطه مکثی با هم دارند. افزایش اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال ریاضی منجر به کاهش تنظیم هیجانی و بهره وری هیجانی می گردد. و هوش هیجانی در افراد با اختلال شناخت اجتماعی بیشتر از افراد بدون اختلال شناخت اجتماعی است. همچنین هوش هیجانی افراد چپ دست کمتر از افراد راست دست می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.