رابطه چپ دستی، هوش بهر ، اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی به تفکیک جنسیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه چپ دستی، هوش بهر ، اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی به تفکیک جنسیت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه چپ دستی، هوش بهر ، اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی به تفکیک جنسیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه چپ دستی، هوش بهر ، اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی به تفکیک جنسیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه چپ دستی، هوش بهر ، اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی به تفکیک جنسیت :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ارزیابی های جنی می تواند فرد را به طرف روابط سالم هدایت کند. پژوهش حاضر برا نستا به بررسی رابطه چپ دستی، هوش بهر ، اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی به تفکیک جنسیت بپردازد. پژوهش حاضر از نوع مقایسه ای می باشد که به منظور جمع آوری داده ها از پرسش نامه های، اختلالات یادگیری کلورادو، هوش هیجانی شوت و دست برتری چاپمن که جهت فراروی ۵۰۰ دانش آموز پایه پنجم و ششم شهر زاهدان به شیوه چند مرحله ای انجام شد و برای تحلیل داده ها از رگرسیون با استفاده از نرم افزار Spss نسخه ۲۰ در سطح معناداری ۰.۰۵>p صورت گرفته است. با توجه به سطح مبنا در این ۰.۰۵>p بین متغیرهای چپ دستی، هوش کل و اختلال یادگیری با ارزیابی هیجانی رابطه معناداری وجود دارد. در دختران، اختلال یادگیری ارزیابی هیجانی را تبین می کند و در پسران چپ دستی به تبیین ارزیابی هیجانی می پردازد. هرچه مقدار اختلال یادگیری در دختران بیشتر باشد ارزیابی هیجانی کمتر می شود و ارزیابی هیجانی در پسران چپ دست بیشتر می پاشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.