رابطه تیپ های شخصیتی هالند و مهارت های اجتماعی با تاب آوری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدارس منطقه ۴ شهر تهران در سال ۱۳۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه تیپ های شخصیتی هالند و مهارت های اجتماعی با تاب آوری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدارس منطقه ۴ شهر تهران در سال ۱۳۹۴ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه تیپ های شخصیتی هالند و مهارت های اجتماعی با تاب آوری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدارس منطقه ۴ شهر تهران در سال ۱۳۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه تیپ های شخصیتی هالند و مهارت های اجتماعی با تاب آوری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدارس منطقه ۴ شهر تهران در سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه تیپ های شخصیتی هالند و مهارت های اجتماعی با تاب آوری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدارس منطقه ۴ شهر تهران در سال ۱۳۹۴ :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه تیپ های شخصیتی هالند و مهارت های اجتماعی با تاب آوری دانش آموزان در جامعه آماری دختران دانش آموز مقطع متوسطه اول مدارس شهر تهران در سال ۱۳۹۴ طراحی و در نمونه آماری به حجم ۶۰ نفر که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدن اجرا شده است. این پژوهش در زمره پژوهش های هم بستگی محسوب می شود و برای سنجش متغیرها از پشت شانه های استاندارد تیپ های شخصیتی هالند ۱۹۵۸، پرسش نامه مهارت های اجتماعی ریجیو ، ۱۹۸۹ و پرسش نامه تاب آوری کانر دیویدسون ۲۰۰۳ با اعتبار و هوایی مناسب استفاده شده است. در تجزیه و تحلیل داده ها نیز از جدول فراوانی و شاخص های گرایش مرکزی و پراکندگی، نمودار و تحلیل رگرسیون چند متغیره استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از آنست که: ۱-بین تیپ شخصیتی واقعگرا /اهل کار و تا ب اوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد ( ۰/۰۱ >p). 2- بین تیپ شخصیتی مسئله حل کند/جستجوگر و تاب آوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد ( ۰/۰۱>p). 3-بین تیپ شخصیتی ترغیب کننده /متهور و تاب آوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد ( ۰/۰۱>p). 4- بین تیپ شخصیتی امدادگر/اجتماعی و تاب آوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد ( ۰/۰۱>p). 5- بین تیپ شخصیتی خلاق/هنری و تاب آوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد ( ۰/۰۱>p). 6- به تیپ شخصیتی سازمان دهنده/متعارف و تاب آوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد ( ۰/۰۱>p). 7- بین مهارت های اجتماعی و تاب آوری دانش آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد (۰/۰۱>p). 8- در تجمیع تیپ های شخصیتی، تنها تیپ های تعقیب کننده/ متهور ، واقعگرا/ اهل کار، مسئله حل کند/جستجوگر پیش بینی معناداری از تاب آوری به دست می دهند ( ۰/۰۱>p). 9- مهارت های اجتماعی پیش بینی معناداری از تاب آوری به دست می دهد ( ۰/۰۱>p).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.