تاثیر روش های مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان سراوان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر روش های مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان سراوان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر روش های مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان سراوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر روش های مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان سراوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر روش های مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان سراوان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر، تأثیر روش های مبتنی بر حل مسئله به تفکر انتقادی دانشجویان مراکز آموزش عادی شهرستان سراوان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳/۹۲ می باشد. روش تحقیق در این مطالعه از دو نیمه تجربی گروه کنترل نابرابر با پیش آزمون و پس آزمون بوده است. جامعه آماری این پژوهش عبارت است از کلیه دانشجویان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲/۹۳ که دروس ریاضی را در مراکز آموزش عالی شهرستان سراوان اخذ نموده اند. تعداد آن ها ۴۰۰ نفر دانشجو بود و از این تعداد ۱۳۰ نفر دانشجو به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند که ۶۵ نفر از افراد نمونه در گروه کنترل و ۶۵ نفر دیگر در گروه آزمایش قرار گرفتند. ابزارهای اندازه گیری به کاررفته در این پژوهش، که آزمون محقق ساخت پیشرفت تحصیلی درس ریاضی، که آزمون تفکر انتقادی واتسون گلیرز بوده است. برای به دست دادن تقویمی از هوایی محتوایی آزمون ها، پژوهشگر با بررسی و تحلیل مواد آموزشی کتاب و تعداد صفحات و مقایسه آن با در صد استفاده از سؤالات هر ماده با امتحان مزبور تا حدودی از روایی محتوایی آن مطمئن شد که به پویایی آزمون ها نیز با روش تنصیف محاسبه گردید که با توجه به رقم به دست آمده به ترتیب برای پیش آزمون و پس آزمون ( ۰/۷۱ . ۰/۶۸=r ) آسمان ها دارای پایایی قابل قبول و نسبتاً بالایی می باشند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون تی استفاده شده است. نتایج نشان داد که تفکر انتقادی قشون آزمایش که با روش های مبتنی بر حل مسئله آموزش دیده بودند نسبت به گروه کنترل که با روش های سنتی مرسوم مورد آموزش قرار گرفته بودند، بیشتر بوده و تفاوت بین میانگین های آن ها معنی دار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.