بررسی رابطه آموزش مهارت زندگی واعتماد به نفس در دانش آموزان کم توان ذهنی سه مقطع (ابتدایی – پیش حرفه ای وحرفه ای) شهرستان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه آموزش مهارت زندگی واعتماد به نفس در دانش آموزان کم توان ذهنی سه مقطع (ابتدایی – پیش حرفه ای وحرفه ای) شهرستان اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه آموزش مهارت زندگی واعتماد به نفس در دانش آموزان کم توان ذهنی سه مقطع (ابتدایی – پیش حرفه ای وحرفه ای) شهرستان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه آموزش مهارت زندگی واعتماد به نفس در دانش آموزان کم توان ذهنی سه مقطع (ابتدایی – پیش حرفه ای وحرفه ای) شهرستان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه آموزش مهارت زندگی واعتماد به نفس در دانش آموزان کم توان ذهنی سه مقطع (ابتدایی – پیش حرفه ای وحرفه ای) شهرستان اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این مطالعه باهدف بررسی رابطه آموزش مهارت زندگی (مهارت کلامی- مهارت حرکتی – مهارت خود یاری و مهارتارتباط مؤثر) با اعتمادبه نفس صورت بندی شده است. جامعه پژوهش به صورت سرشماری شامل کلیه دانش آموزانکم توان ذهنی سه مقطع ابتدائی–پیش حرفه ای و حرفه ای شهرستان اصفهان به تعداد ۱۸۶ نفر می باشند. با توجه بههدف، روش و موضوع تحقیق، در این تحقیق از روش توصیفی و از شاخص های فراوانی، درصد فراوانی تجمعی، گرایشمرکزی و پراکندگی و برای اثبات داده ها از آزمون های همبستگی پیرسون و تجزیه وتحلیل واریانس یک راهه و آزمونکولمو گراف – اسمیرنف استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین آموزش مهارت زندگی و اعتمادبه نفس رابطهمعنی دار وجود دارد (p<0/01) این رابطه به طور تفکیکی بین همه مؤلفه های مهارت زندگی (مهارت کلامی، مهارت حرکتی، مهارت خودیاری و مهارت ارتباط مؤثر) و اعتمادبه نفس نیز معنی دار است؛ همین طور برای آزمودن این سؤالکه آیا مؤلفه های آموزش مهارت زندگی از توان پیش بینی برای اعتمادبه نفس دانش آموزان برخورداراست؟ از تحلیلرگرسیونی چندگانه استفاده شده است از بین چهار متغیرهای پیش بینی شده دو متغیر مهارت حرکتی و مهارت ارتباطمؤثر بیشترین ضریب تبیین شده را داشتند و توان پیش بینی اعتمادبه نفس را پیدا کردند مهارت حرکتی ۳۸ % ومهارت ارتباط مؤثر ۸% توان پیش بینی را داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.