مطالعه عددی مکانیزم اندرکنش در نقاط اتصال قطعات بتنی پیش ساخته تونلها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه عددی مکانیزم اندرکنش در نقاط اتصال قطعات بتنی پیش ساخته تونلها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه عددی مکانیزم اندرکنش در نقاط اتصال قطعات بتنی پیش ساخته تونلها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه عددی مکانیزم اندرکنش در نقاط اتصال قطعات بتنی پیش ساخته تونلها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه عددی مکانیزم اندرکنش در نقاط اتصال قطعات بتنی پیش ساخته تونلها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در این تحقیق مکانیزم اندرکنش در نقاط اتصال قطعات بتنی پیشساخته تونلها بصورت عددی مورد مطالعه قرار گرفته است. در این مطالعه روش اجزای مجزا ) DEM ( بهمنظور تحلیل و آنالیز رفتار درزههای بین سگمنتی یک رینگ متشکل از۶ قطعه سگمنتی بکار گرفته شده است. برای دسترسی به نتایج واقعبینانه در مدلسازی عددی از پارامترهای مربوط به تونل انتقال آب قمرود استفاده شده است. به منظور بررسی، بدترین شرایط ممکن در ارتباط با بارگذاری روی سیستمنگهداری در نظر گرفته شده است، که طی آن لایه زمینشناسی از جنس مواد ضعیف وخرد شده )شیل، مارن و ماسهسنگ(به ضخامت ۲.۵ متر و با شیب ۷۵ درجه مقطع عرضی تونل را در محل سگمنت کلید قطع نموده است. علاوه بر این در مطالعه پیشرو تاثیر تغییرات نسبت تنشهای افقی به قایم روی رفتار درزههای بین سگمنتی بررسی شده است. شرایطتنشهای مرزی )نسبت تنشهای افقی به قایم( به ازای مقادیر ۰.۵ ، ۱ ، ۱.۵ و ۲ به مدل عددی القا شده و تاثیر هر یک از شرایط بطور مجزا مورد مطالعه قرار گرفته شده است. پارامترهای مهم از جمله تنش، جابجایی و گشتاور در محل اتصالدرزهها و همچنین محیط اطراف تونل بررسی شده و در نهایت اندرکنش در نقاط اتصال قطعات سگمنتی مورد ارزیابی وتحلیل قرار گرفته شده است. نتایج تحلیلها نشان میدهد که با اعمال بارگذاری غیرمتقارن و موضعی که به صورت توأمان با لایه ضعیف در فصلمشترک بین سگمنت و لایه ضعیف وارد میشود، برای هر ۳ لایه با مقاومت متفاوت، ناپایداری درمحل اتصال سگمنتها به ازای تمامی ضرایب تمرکز تنش بررسی شده رخ میدهد. همچنین با افزایش بار، تنش شعاعی در محل درزههای طولی افزایش یافته و این امر منجر به افزایش بازشدگی از محل اتصال سگمنتها میشود. البته مقاومتلایهها در میزان تنش القایی و بازشدگی درزه چندان بیتاثیر نیست و هر چه خردشدگی تودهسنگ لایه ضعیف بیشتر باشد، به همان اندازه طول بازشدگی بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.