مقایسه دو روش برنامهریزی وسیله نقلیه در میزان بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دو روش برنامهریزی وسیله نقلیه در میزان بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دو روش برنامهریزی وسیله نقلیه در میزان بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دو روش برنامهریزی وسیله نقلیه در میزان بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دو روش برنامهریزی وسیله نقلیه در میزان بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی دو روش برنامهریزی ناوگان و مقایسه بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی بدست آمده با این دوروش است. روش اول برنامهریزی ناوگان، که در بیشتر شهرهای کشور استفاده میشود روش ورود زودتر و خروجزودتر نامیده میشود. در این روش هر اتوبوس پس از اتمام سفر خود برای انتخاب سفر بعدی ، زودترین سفر در برنامه مسیر خود را بر میگزیند. روش دوم توسط سدر پیشنهاد شده است و با استفاده از تابع کمبود برنامه یناوگان را تعیین میکند. در این روش در هر مرحله با تولید زنجیره ای از سفرهای مرده سعی در کاهش تعداد ناوگان میشود. این کاهش تعداد ناوگان در واقع با به تعادل رساندن برنامه هر اتوبوس ایجاد میشود. برای تعیین عملکرد هر دو روش، دو برنامه زمانبندی ارایه شده و برنامه ناوگان با استفاده از دو روش بالا محاسبه شده است . نتایج نشان میدهد که روش دوم تعداد ناوگان کمتری نسبت به روش اول بدست میدهد و بهرهوری بیشتری برای اتوبوسها بدست میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.