مدلسازی اثر همزمان سیاست های قیمت گذاری ورود به محدوده طرح ترافیک و بهبود حمل و نقل همگانی بر استفاده کنندگان از سواری شخصی در سفرهای ضروری در شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی اثر همزمان سیاست های قیمت گذاری ورود به محدوده طرح ترافیک و بهبود حمل و نقل همگانی بر استفاده کنندگان از سواری شخصی در سفرهای ضروری در شهر اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی اثر همزمان سیاست های قیمت گذاری ورود به محدوده طرح ترافیک و بهبود حمل و نقل همگانی بر استفاده کنندگان از سواری شخصی در سفرهای ضروری در شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی اثر همزمان سیاست های قیمت گذاری ورود به محدوده طرح ترافیک و بهبود حمل و نقل همگانی بر استفاده کنندگان از سواری شخصی در سفرهای ضروری در شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی اثر همزمان سیاست های قیمت گذاری ورود به محدوده طرح ترافیک و بهبود حمل و نقل همگانی بر استفاده کنندگان از سواری شخصی در سفرهای ضروری در شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مساله ترافیک و شلوغی معابر امروزه به عنوان یکی از دغدغههای اصلی مهندسین ترافیک و برنامهریزان شهری مطرح است. چرا که علاوه بر مشکلات عمده زیست محیطی موجب اتلاف وقت کاربران و تحمیل هزینههای زیاد بهجامعه میشود. از این رو امروزه تغییر گزینه حمل و نقلی کاربران از وسیله شخصی به گرینههایی با کارایی بیشتر مانند حمل و نقل همگانی بسیار مورد توجه است. بکارگیری سیاستهای مدیریتی در این راستا به عنوان یکراهبرد پرکاربرد مطرح است. شهر اصفهان نیز مانند دیگر کلان شهرها با مشکلات عمده ترافیکی بخصوص در محدوده مرکزی روبروست. از این رو در این مطالعه با استفاده از دادههای بدست آمده از طریق رجحان بیان شدهبه ارائه مدلی برای انتخاب گزینه حمل و نقلی افراد پرداخته شده و عوامل موثر بر انتخاب افراد مورد بررسی قرارگرفته است. از این مطالعه نتیجه گرفته شد که افزایش میزان عوارض تمایل به وسیله شخصی را کاهش داده و کاربران را به گزینه های اتوبوس و تاکسی متمایل میکند. همچنین حمل و نقل همگانی بهبود یافته موجب افزایش اقبال به گزینه همگانی و کاهش تمایل به گزینه سواری تا مرز محدوده+ پیاده میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.