مدل سازی ریاضی برای زمانبندی اتوبوسهایBRT با هدف کاهش زمان انتظار مسافر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی ریاضی برای زمانبندی اتوبوسهایBRT با هدف کاهش زمان انتظار مسافر دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی ریاضی برای زمانبندی اتوبوسهایBRT با هدف کاهش زمان انتظار مسافر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی ریاضی برای زمانبندی اتوبوسهایBRT با هدف کاهش زمان انتظار مسافر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی ریاضی برای زمانبندی اتوبوسهایBRT با هدف کاهش زمان انتظار مسافر :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

طولانی شدن زمان انتظار مسافر در ایستگاه اتوبوس یکی از تهدیداتی است که برکیفیت عملکرد اتوبوس هایBRT و رضایتمندی مسافرین از آن اثر گذار است، مهمترین عاملی که در افزایش زمان انتظار مسافر در ایستگاه نقش دارد مساله زمانبندی اتوبوس متاثر از حجم متغییر مسافر نسبت به زمان می باشد. در این تحقیق بهینه سازی زمانبندی حرکت اتوبوسها از ایستگاه مبداء با لحاظ قراردادن حجم تقاضای متغییر مسافر در زمان رسیدن اتوبوسبه ایستگاه ها و کمینه نمودن زمان انتظار مسافر در ایستگاه انجام می شود. روش تحقیق در مسئله مورد اشاره طراحی و بکارگیری یک مدل برنامه ریزی عدد صحیح مخلوط غیر خطیMINLP می باشد. مدل توسط نرم افزار GAMS کد نویسی شده و بررسی نتایج حاصل از داده های وارد شده به مدل تعیین بهترین برنامه زمانبندی متناسب با حجم تقاضای متغییر مسافر و با هدف کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه های خطوط اتوبوسرانی را به خوبی نشان می دهد، همچنین امکان تغییر در برخی از متغییرها و پارامترهای مدل و بررسی اثر آن در خروجی و نتایج، مدل را به ابزاری مفید و قابل استفاده بمنظور تعیین اندازه بهینه ناوگان اتوبوسرانی (تعداد و ظرفیت اتوبوسها) تبدیل نموده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.