تعیین سطح خدمت دهی تقاطع T- شکل بدون چراغ کنترل شده توسط تابلوی ایست
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعیین سطح خدمت دهی تقاطع T- شکل بدون چراغ کنترل شده توسط تابلوی ایست دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعیین سطح خدمت دهی تقاطع T- شکل بدون چراغ کنترل شده توسط تابلوی ایست کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین سطح خدمت دهی تقاطع T- شکل بدون چراغ کنترل شده توسط تابلوی ایست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعیین سطح خدمت دهی تقاطع T- شکل بدون چراغ کنترل شده توسط تابلوی ایست :
تعداد صفحات :۳۰
چکیده مقاله:
تقاطع های بدون چراغ به سه دسته ی اصلی بدون کنترل، کنترل شده توسط تابلوی احتیاط و کنترل شده توسط تابلوی ایست تقسیم می گردند. این تقاطع ها به دلیل سطح کنترلی پایین تر و وابستگی عملکریشان به عوامل انسانی،ترافیکی، جوی، هندسی و دیگر شرایط از پیچیده ترین ساختارهای ترافیکی به شمار می روند. فاصله ی عبوری قابل قبول بحرانی ۲ را می توان تاثیرگذارترین عامل در تعیین سطح خدمت دهی ۳ این تقاطع ها قلمداد کرد. این فاصله یزمانی بیانگر سرفاصله ی به وجود آمده در حق تقدم های بالاتر برای عبور ایمن و امکان پذیر وسایل نقلیه در حق تقدم های پایین تر می باشد. خصوصیات راننده از قبیل جنس و سن، خصوصیات وسایل نقلیه، شرایط حجمیترافیک، قابلیت شتاب گیری خودروی در انتظار و سرعت وسایل نقلیه در حق تقدم بالاتر از جمله متغیرهای درگیر در مسئله می باشند. تلاش های زیادی برای مدلسازی و برقراری ارتباط میان این متغیرها با پارامتری واحد (تحت عنوان فاصله ی عبوری قابل قبول) انجام گرفته است. در مقاله ی حاضر از سه روش میانگین زمان سرفاصله ی عبوری قبول شده raff و مقبولیت تجمعی ۵ برای تحلیل داده های گردآوری شده ی مربوط به سرفاصله ی عبوری بحرانی در تقاطعی تحت بررسی استفاده شدهاست. در انتها نیز با به کارگیری روش ارائه داده شده درHCM2010 سطح خدمت دهی تقاطع تعیین می گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.