تحلیل وضعیت جابه جایی کانتینر در اطلاعات ثبت شده سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل وضعیت جابه جایی کانتینر در اطلاعات ثبت شده سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل وضعیت جابه جایی کانتینر در اطلاعات ثبت شده سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وضعیت جابه جایی کانتینر در اطلاعات ثبت شده سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل وضعیت جابه جایی کانتینر در اطلاعات ثبت شده سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

باوجود روبرشد بودن حمل ونقل کانتینری در جهان، در ایران تنها ۱,۶ درصد از کل جابه جایی کالا در کشور توسط کانتینر حمل می گردد. درزمینه حمل ونقل کانتینری علیرغم مزایای نسبی حمل ونقل ریلی نسبت به حمل ونقلجاده ای سهم این شیوه، از جابجایی کالا بسیار ناچیز است. در این پایان نامه با بررسی آمار سازمان ه ای راهدار ی، راه آهن، اداره بنادر و کشتیرانی و گمرک جمهوری اسلامی ایران مشخص گردید که درزمینه کالاه ای صادرا تی ووارداتی هم پوشانی زیادی میان بارنامه های داخلی و بین المللی وجود دارد. بطوریکه می توان گفت بیش از ۹۰ درصد از بارهای صادراتی و وارداتی در بارنامه های داخلی ذخیره می شوند. مطابقت نداشتن آمار ورود و خروج کانتینر از بنادر با آمار بارنامه های جاده ای و ریلی نشان داد بیش از ۷۷ درصد از کالاهای کانتینری وارداتی به کشور استریپشده و ادامه مسیر را بدون کانتینر در داخل کشور طی می کنند، همچنین بیش از ۸۱ درصد از کالاهایی که به صورت کانتینری از کشور خارج شده اند، فاصله حمل داخلی تا بنادر را به صورت غیر کانتینری پیموده اند . ازمهم ترین دلایل حمل غیر کانتینری ازنظر صاحبان کالا، شرکت های حمل بار و کارشناسان هزینه بازگشت کانتینر خالی در واردات کانتینری و کمبود موجودی کانتینر خالی در صادرات آن می باشد. راه آهن نیز به دلیل زمان سفر بالای رفت وبرگشت و افزایش هزینه های دموراژ کانتینر و افزایش هزینه ها به جهت حمل ترکیبی از مطلوبیت پایینیبرخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.