تحلیل کیفیت خدمات حمل نقل عمومی با استفاده از تحلیل خوشه ای و درخت تصمیم (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل کیفیت خدمات حمل نقل عمومی با استفاده از تحلیل خوشه ای و درخت تصمیم (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل کیفیت خدمات حمل نقل عمومی با استفاده از تحلیل خوشه ای و درخت تصمیم (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل کیفیت خدمات حمل نقل عمومی با استفاده از تحلیل خوشه ای و درخت تصمیم (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل کیفیت خدمات حمل نقل عمومی با استفاده از تحلیل خوشه ای و درخت تصمیم (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در این مقاله، ابتدا با استفاده از تحلیل خوشه ای به خوشه بندی مشتریان حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی مشهد )،براساس خصوصیات مشترک آنان پرداخته شده است. پس از آن، بر اساس خوشه های بدست آمده، با استفاده ازداده های بدست آمده از پرسشنامه ی طراحی شده و درخت تصمیم، کیفیت خدمات حمل و نقل عمو می مورد ارزیابی قرار گرفته و عوامل مهم تاثیرگذار بر کیفیت برای هر یک از گروه های مشتریان تعیین شده است . براساستحلیل بدست آمده از تکنیک تحلیل خوشه ای، مسافران بر اساس پارامترهای اجتماعی- اقتصادی به ۴ دسته تقسیم شدند و معیارهای مهم هر دسته رتبهبندی شدند. با استفاده از این روش، تحلیل دقیق تری بر کیفیت حمل و نقل عمومی خواهیم داشت که بر خصوصیات مشتریان و شخصی سازی استراتژی بازاریابی استوار خواهد بود. مقایسه بیننتایج حاصل از درخت تصمیم در حالت کلی و درخت های تصمیم مربوط به هر خوشه و وزن معیارهای مورد بررسی بدست آمده، نشان دهنده تفاوت در معیارهای اساسی تاثیرگذار بر ارزیابی کیفیت مسافران می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.