بهینه سازی خدمات سرویس کارکنان با استفاده از پایگاه داده های مکانیGIS مطالعه موردی – سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی خدمات سرویس کارکنان با استفاده از پایگاه داده های مکانیGIS مطالعه موردی – سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی خدمات سرویس کارکنان با استفاده از پایگاه داده های مکانیGIS مطالعه موردی – سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی خدمات سرویس کارکنان با استفاده از پایگاه داده های مکانیGIS مطالعه موردی – سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی خدمات سرویس کارکنان با استفاده از پایگاه داده های مکانیGIS مطالعه موردی – سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

سرویس های ثبت نامی جزئی از خدمات حمل ونقل شبه همگانی محسوب می شود. این خدمات بطور معمول برای مسافرانی که مسیر روزانه ی ثابتی دارند، استفاده می شوند. ارائه این خدمات به یک مجموعه ی بزرگ تا حد زیادیموجب کاهش تراکم ترافیک شهر می شود. این درحالیست که ارائه این خدمات بدون مدیریت و برنامه ریزی مناسب، دشوار و همراه با صرف هزینه های اضافی خواهد بود. بهینه سازی این خدمات از جمله روش های سودمندی است کهبه دنبال کاهش این هزینهها است. هدف این مقاله ارائه راهکاری مناسب برای برای بهینه سازی خدمات و کاهش این هزینه هاست. برای این منظور پس از شناخت وضع موجود، الگوی بهینه سازی و مراحل آن معرفی شده اند و در نهایت این الگو بر روی خدمات سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، پیاده سازی شده است. دراین مطالعه همچنین، برای مقایسه شبکه بهینه با وضع موجود، شاخص هایی چون؛ مسافر بر کیلومتر، هزینه به ازای هر مسافر، نسبت تقاضا به ظرفیت و … تعریف شده است. مقایسه این شاخص ها نشان می دهد که پس از پیادهسازی مراحل بهینهسازی، هزینه ارائه خدمات حدود ۴۳ % نسبت به وضع موجود کاهش پیدا کردهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.