بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوسهای سریع السیرBRT بر میزان انتشار آلایندهها هوا با روشTier2 مطالعه موردی خط چهارBRT تهران-بزرگراه چمران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوسهای سریع السیرBRT بر میزان انتشار آلایندهها هوا با روشTier2 مطالعه موردی خط چهارBRT تهران-بزرگراه چمران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوسهای سریع السیرBRT بر میزان انتشار آلایندهها هوا با روشTier2 مطالعه موردی خط چهارBRT تهران-بزرگراه چمران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوسهای سریع السیرBRT بر میزان انتشار آلایندهها هوا با روشTier2 مطالعه موردی خط چهارBRT تهران-بزرگراه چمران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوسهای سریع السیرBRT بر میزان انتشار آلایندهها هوا با روشTier2 مطالعه موردی خط چهارBRT تهران-بزرگراه چمران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه آلودگی هوا در جهان به معضل بزرگی تبدیل شده که بر جنبههای گوناگون زندگی ساکنین شهرها تأثیرات منفی داشته و اهمیت رفع این معضل بر کسی پوشیده نیست. آلودگی هوا به عنوان یکی از مهمترین معضلات جوامع بشری که اثرات سوء آن بر انسان و موجودات زنده دیگر بسیار است، یکی از منابع آلودگی هوا حملونقل شهری است. برخی از پروژههای حملونقلی مانند توسعه و ساخت بزرگراهها یا تعریض معابر باعث تشویق شهروندانبه استفاده از خودروهای شخصی و در نهایت سبب افزایش میزان انتشار آلایندهها درکلانشهرها میگردد. در این تحقیق جهت تأثیرگذاری سیاستهای سیستم حملونقل عمومی، خط ۴ سیستم حملونقل انبوهبر تهران به عنوانمطالعه موردی انتخاب شده است تا نتایج حاصله بصورت مدلی قابل ارزیابی باشد. سطح استاندارد خودروهای عبوری براساس یورو ۲ در محاسبات اعمال شده و براساس فاکتورهای روشTier 2آلودگی ناشی از سوخت خودرویی، خروجیهایی به گرم آلودگی درمسافت طیشده با احتساب استاندارد خودرویی داده است. نتایج حاصلاز این مطالعه نشان میدهد که قبل از احداث اتوبوسهای تندرو انتشار آلایندهها نسبت به استانداردهای اروپا در وضعیت بحرانی قرار داشته ولی پس از ایجاد خط ۴ اکثر استانداردها در حد قابل قبولی اعمال شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.