بررسی بهره وری و ایمنی در اثرافزودن فاز زرد به قرمز در انتهای فاز قرمز چراغ راهنمایی به منظور آگاهی رانندگان( مطالعه موردی شهر قزوین)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بهره وری و ایمنی در اثرافزودن فاز زرد به قرمز در انتهای فاز قرمز چراغ راهنمایی به منظور آگاهی رانندگان( مطالعه موردی شهر قزوین) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بهره وری و ایمنی در اثرافزودن فاز زرد به قرمز در انتهای فاز قرمز چراغ راهنمایی به منظور آگاهی رانندگان( مطالعه موردی شهر قزوین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بهره وری و ایمنی در اثرافزودن فاز زرد به قرمز در انتهای فاز قرمز چراغ راهنمایی به منظور آگاهی رانندگان( مطالعه موردی شهر قزوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بهره وری و ایمنی در اثرافزودن فاز زرد به قرمز در انتهای فاز قرمز چراغ راهنمایی به منظور آگاهی رانندگان( مطالعه موردی شهر قزوین) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تاثیرگذارترین تجهیزات حمل و نقلی بر رفتار رانندگی و اعمال حق تقدم در شهرها، چراغهای راهنمایی هستند .تمرکز این پژوهش برتأثیرات اجرای دوره زمانی کوتاه (حدود ۳ ثانیه) سیگنال قرمز با زرد (زرد و قرمز همزمان) به منظور آگاهی رانندگان به تغییر قریب الوقوع به چراغ سبز است،که در کنوانسیون وین ۴ به تصویب رسیده است . هدف آن، این است تا تأخیر اولیه ۵را کاهش دهد. ارزیابی پارامترهای ترافیکی این تغییر نمایش سیگنال به وسیله نرم افزارsynchro و پردازش تصویر ۶ در بازه زمانی قبل و بعد از اعمال زرد و قرمز همزمان بر اساس میزان طول صف انجام گرفت. همینطور تأثیر زرد و قرمز همزمان بر ایمنی ترافیک بر اساس میزان تخلفات و تصادفات در باز ه فوق الذکر انجام گرفته است. نتایج حاکی از آن بود که با اجرای فاز زرد و قرمز همزمان در تقاطعات مورد مطالعه باافزایش طول صف بیش از ۵ درصد از حالت بدون اجرای زرد و قرمز همزمان روبه رو است. همینطور تعداد تخلفات عبور از چراغ قرمز و گذرگاه عابرپیاده در تقاطعات پس از اجرای فاز قرمز و زرد همزمان به طور قابل ملاحظه ایافزایش پیدا کرده است. به طوری که افزایش ۱۹ و ۳۶ درصدی مشاهده میشود . در نتیجه تقاطعات با افزایش مصرف سوخت و آلودگی و وضعیت ترافیکی متراکم روبه رو شده است. این پژوهش به این مسئله دست یافته است زمان فاز زرد و قرمز همزمان نامناسب بوده و باید متناسب با شرایط فرهنگی و ترافیکی کشور تنظیم گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.