بررسی اثر ملاحظات پایداری شبکه در اولویت بندی پروژه های حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ملاحظات پایداری شبکه در اولویت بندی پروژه های حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ملاحظات پایداری شبکه در اولویت بندی پروژه های حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ملاحظات پایداری شبکه در اولویت بندی پروژه های حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ملاحظات پایداری شبکه در اولویت بندی پروژه های حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پایداری شبکه معابر بمعنی توانایی آن برای حفظ وضعیت کارکردی مطلوب در صورت انسداد یا از بین رفتن کمان های متعدد است. علت بروز آسیب در شبکه ممکن است وقوع بحران برونزا و یا صرفا ازدحام ترافیکی منجر بهافزایش زمان سفر باشد. در حال حاضر انتخاب پروژه های توسعه شبکه معابر شهری بر اساس شاخص هایی مانند اثر هر پروژه بر زمان سفر کلی شبکه، سرعت متوسط، میزان تولید آلاینده ها و مصرف سوخت انجام می شود . مقالهحاضر با معرفی شاخص همبندی، روشی برای لحاظ نمودن اثر انجام هر پروژه بر میزان پایداری شبکه توسعه می دهد. در قسمت دوم مقاله، پنج پروژه در دست مطالعه شهر اصفهان به ترتیب شامل پروژه یک احداث پل، زیرگذر و گردش به راست در میدان استقلال، پروژه دو تغییر وضعیت میدان ۲۵ آبان با ساخت یک پل و چهارمسیر گردش به راست، پروژه سه امتداد خیابان فرشادی، پروژه چهار احداث خیابان آذرمهر در امتداد خیابان صاحب روضات و پروژه پنج امتداد بزرگراه ردانی پور مورد ارزیابی قرار گرفت. این پروژه ها یک بار صرفا با درنظرگرفتن شاخص های ترافیکی و یک بار با در نظر گرفتن شاخص های ترافیکی و پایداری رتبه بندی شدند . برای رتبه بندی از روشTOPSIS استفاده شد. نتایج نشان داد که در نظر گرفتن شاخص پایداری باعث تغییر معنی داراولویت بندی پروژه های در دست بررسی شده است. اولویت بندی پروژه ها از حالت چهار، سه، دو، یک و پنج به حالت سه، چهار ، دو، یک و پنج تغییر یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.