برآورد ضریب همسنگ سواری خودروی ون در معابر درون شهری با استفاده ازAIMSUN (نمونه موردی: معبر امام رضا شهر آمل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برآورد ضریب همسنگ سواری خودروی ون در معابر درون شهری با استفاده ازAIMSUN (نمونه موردی: معبر امام رضا شهر آمل) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برآورد ضریب همسنگ سواری خودروی ون در معابر درون شهری با استفاده ازAIMSUN (نمونه موردی: معبر امام رضا شهر آمل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برآورد ضریب همسنگ سواری خودروی ون در معابر درون شهری با استفاده ازAIMSUN (نمونه موردی: معبر امام رضا شهر آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برآورد ضریب همسنگ سواری خودروی ون در معابر درون شهری با استفاده ازAIMSUN (نمونه موردی: معبر امام رضا شهر آمل) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه ضریبی است که نشان میدهد چه تعداد سواری در صورت جایگزین شدن با وسیله مورد نطر، تاثیر مشابهای بر پارامترهای ترافیکی جریان خواهدداشت. این ضریب در تحلیل دقیق ظرفیتمعابر نقش عمدهای دارد. پارامترهای ترافیکی هر کشور نسبت به کشورهای دیگر متفاوت است، بنابراین کالیبره نمودن این پارامترها ضروری است. یکی از این پارامترها ضریب همسنگ ون در راههای درونشهری میباشد؛ کهتاکنون مطالعهای در این زمینه در کشور ما صورت نگرفته است. در سیستم حمل ونقل عمومی شهری کشور ما از خودروهای ون که در شبکه معابر شهری تردد مینمایند، همانند تاکسی گردشی استفاده میشود. خودروهای ونبدلیل توقفهای مکرر و بدون ایستگاههای مشخص جهت سرویسدهی به مسافران، تأخیر فراوانی را به دیگر وسایل نقلیه تحمیل میکنند و تغییراتی در ظرفیت و سطح سرویس راه بوجود میآورند. در این تحقیق اطلاعات جریان ترافیک و رفتار حرکتی ون با برداشت میدانی از معبر دو بانده در شهر آمل گردآوری و با آنالیزهای مکرر دادهها درنرمافزارAIMSUN طی سه سناریو، شامل: جریان مختلط، جریان بدون حضور ون و جریان پایه، همسنگ خودروی ون محاسبه شد. نتایج این تحقیق نشان میدهد که این ضریب بر اساس پارامترهای مختلف ترافیکی بین ۲,۱ و ۲,۲۳ متغییر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.