امکان سنجی تبدیل خیابان به پیاده راه به منظور توسعه حمل و نقل انسان محور با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی: شهر قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امکان سنجی تبدیل خیابان به پیاده راه به منظور توسعه حمل و نقل انسان محور با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی: شهر قزوین دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امکان سنجی تبدیل خیابان به پیاده راه به منظور توسعه حمل و نقل انسان محور با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی: شهر قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امکان سنجی تبدیل خیابان به پیاده راه به منظور توسعه حمل و نقل انسان محور با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی: شهر قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امکان سنجی تبدیل خیابان به پیاده راه به منظور توسعه حمل و نقل انسان محور با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی: شهر قزوین :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شهر و شهروندانش روابطی وابسته و متقابل دارند، لذا مجموعه مدیریت شهری، موظف است در راستای تحقق شهرپایدار و توسعه حمل و نقل انسان محور، با ایجاد پیاده راه ها، آزادی حرکت عابران پیاده را تسهیل کرده و ک یفی تزیستی آنها را ارتقاء دهد تا به واسطه این امر به شهروند و حضور او در فضاهای شهر ی اعتبار داده شود . کاهش مصرف سوخت های فسیلی، کاهش آلودگی، کاهش ازدحام و ترافیک و افزا یش امنی ت از دیگر پیامدها ی مثبتاحداث پیاده راه ها هستند. پژوهش حاضر قصد دارد خیابان های اصلی شهر قزو ین را بر اساس شاخص ها ی ۱۶ گانه ای، برای تبدیل شدن به پیاده راه، اولویت بندی کند. برای این منظور از داده های ثانویه برای تعیین شاخص هاو از مصاحبه با کارشناسان برای تعیین نمره خیابان ها در شاخص های ۱۶ گانه استفاده شده است . مجموعه ا ی نداده ها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی پردازش، و خیابان های مورد مطالعه برای تبدیل شدن به پی اده راه اولویت بندی شده اند. نتیجه تحقیق بیانگر آن است که خیابان های خیام مرکزی، امام خمینی، خیام جنوبی و سپه،به ترتیب حائز بالاترین اولویت ها برای تبدیل شدن به پیاده راه هستند. در پایان نیز پیشنهاداتی خطاب به مسئولین ذی ربط و نیز سایر محققین این موضوع ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.