ارزیابی روش ابتکاری طرح هندسی میدان های دوسطحی در معابر شهری (مطالعه موردی؛ تقاطعی در منطقه ۱۹ شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی روش ابتکاری طرح هندسی میدان های دوسطحی در معابر شهری (مطالعه موردی؛ تقاطعی در منطقه ۱۹ شهر تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی روش ابتکاری طرح هندسی میدان های دوسطحی در معابر شهری (مطالعه موردی؛ تقاطعی در منطقه ۱۹ شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی روش ابتکاری طرح هندسی میدان های دوسطحی در معابر شهری (مطالعه موردی؛ تقاطعی در منطقه ۱۹ شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی روش ابتکاری طرح هندسی میدان های دوسطحی در معابر شهری (مطالعه موردی؛ تقاطعی در منطقه ۱۹ شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

افزایش استفاده از میدان های ترافیکی در سطح گسترده، نشان دهنده اهمیت و کارایی این نوع تقاطع در بین سایرتقاطعات می باشد. در چنین شرایطی عملکرد مناسب این میدان ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهمترین عواملتاثیرگذار بر عملکرد میدان های ترافیکی، هندسه میدان می باشد. طراحی اصولی میدان با درنظر گرفتن احجام و ترکیب تردد وسایل نقلیه، تضمین کننده کارایی آن می باشد. در حال حاضری بسیاری از میدان های شهری نیازمندبازنگری بوده چرا که با توجه به حجم وسایل نقلیه ورودی به میدان، عملاً وجود میدان باعث افزایش تاخیر و کاهش سطح سرویس تقاطع در مقایسه با تقاطع کنترل شده با چراغ راهنمایی زماندار می باشد. در این مقاله سعی شدهاست ضمن اشاره به طراحی اصولی میدان های تداخلی و مکان های مناسب برای اجرای آن ها، روش ابتکاری برایتامین قطر حداکثری میدان های تداخلی با توجه به تردد وسایل نقلیه سنگین ارایه شود . در این راستا تقاطع خیابان های ورزش و انقلاب در منطقه ۱۹ شهرداری تهران به عنوان مطالعه موردی برای پیاده سازی طرح هندسی ابتکاری پیشنهادی انتخاب گردیده است. به منظور اعتبارسنجی طرح هندسی ارایه شده، پارامترهای ترافیکی تقاطع قبل و بعد از اجرای میدان، از طریق شبیه سازی کامپیوتری در محیط نرم افزارAIMSUN مدلسازی گردیده است . نتایج شبیه سازی حاکی از بهبود شاخص های ترافیکی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.