ارائه مدل مسیریابی معابر غیر همسطح در شبکه های شهری: زمان سفر،زمان تأخیر و چگالی در شبکه معابر شهر(مطالعه موردی: معابر شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مسیریابی معابر غیر همسطح در شبکه های شهری: زمان سفر،زمان تأخیر و چگالی در شبکه معابر شهر(مطالعه موردی: معابر شهر مشهد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مسیریابی معابر غیر همسطح در شبکه های شهری: زمان سفر،زمان تأخیر و چگالی در شبکه معابر شهر(مطالعه موردی: معابر شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مسیریابی معابر غیر همسطح در شبکه های شهری: زمان سفر،زمان تأخیر و چگالی در شبکه معابر شهر(مطالعه موردی: معابر شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مسیریابی معابر غیر همسطح در شبکه های شهری: زمان سفر،زمان تأخیر و چگالی در شبکه معابر شهر(مطالعه موردی: معابر شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه با افزایش روز افزون وسایل نقلیه و در نتیجه رشد ترافیک به ویژه در شهرهای بزرگ، نیاز است تمهیداتی برای بهبود وضعیت ترافیک آن ها در نظر گرفته شود. معابر غیر همسطح یکی از راهکارهایی به همین منظورهستند که با وجود هزینه بالا و در مقابل آن تأمین برخی از حرکات اصلی و مورد نیاز شبکه راه های یک شهر، همواره مد نظر قرار گرفته اند که منجر به افزایش ظرفیت و کاهش تأخیر در مسیرهای یک شهر می گردند .بنابراین نیاز است تا به منظور مدیریت صحیح ترافیک شهری، از راهکارهایی همچون غیر همسطح سازی و چند طبقه نمودن مسیرهای درون شهری استفاده نمود تا اتلاف زمان و به دنبال آن کاهش هزینه های مربوط به وسایلنقلیه را اعمال نمود. بر این اساس در این تحقیق، با ارائه یک مدل و حل آن توسط الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچگان در قالب کد نویسی در نرم افزارMATLABبه تعیین معابری که نیازمند غیر همسطح س ازی هستنددست یافت. این معابر بر اساس معیاری که متناسب با مقدار تابع هدف در اجرای الگوریتم بوده انتخاب شده اند کهتعداد آن ها به ۴۴ معبر رسید. نتایج تحقیق حاکی از آن است که رویکرد پیشنهادی این تحقیق توانایی انتخاب بهینه معابر غیر همسطح با توجه به پارامترهایی همچون ترافیک عبوری، زمان سفر و طول معبر با کمترین خطا را داشته و می تواند مسیرهایی بهینه را جستجو کرده تا کمترین مقادیر تابع هدف را ایجاد نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.