اثر سنجی استفاده از سیستمهای مدیریت زمانبندی شناورI.S.S و گسسته D.S.S در سیستم SCATS و تحلیل هر یک در کنترل هوشمند تقاطعات شهری (مطالعه موردی: تقاطع معلم – دانشجو شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر سنجی استفاده از سیستمهای مدیریت زمانبندی شناورI.S.S و گسسته D.S.S در سیستم SCATS و تحلیل هر یک در کنترل هوشمند تقاطعات شهری (مطالعه موردی: تقاطع معلم – دانشجو شهر مشهد) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر سنجی استفاده از سیستمهای مدیریت زمانبندی شناورI.S.S و گسسته D.S.S در سیستم SCATS و تحلیل هر یک در کنترل هوشمند تقاطعات شهری (مطالعه موردی: تقاطع معلم – دانشجو شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر سنجی استفاده از سیستمهای مدیریت زمانبندی شناورI.S.S و گسسته D.S.S در سیستم SCATS و تحلیل هر یک در کنترل هوشمند تقاطعات شهری (مطالعه موردی: تقاطع معلم – دانشجو شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر سنجی استفاده از سیستمهای مدیریت زمانبندی شناورI.S.S و گسسته D.S.S در سیستم SCATS و تحلیل هر یک در کنترل هوشمند تقاطعات شهری (مطالعه موردی: تقاطع معلم – دانشجو شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در شبکه راههای شهری، بی شک مهمترین نقاط تداخل، تقاطع های شهری می باشند بنابراین ب ا رفع مسائل و مشکلات تردد در تقاطع ها می توان ظرفیت شبکه حمل و نقل شهری را افزایش داد. در حال حاضر، سیستم کنترل هوشمندSCATSبه عنوان راه حلی مناسب جهت کنترل تقاطع های فرماندهی در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور به کار گرفته شده است. این سیستم بر خلاف دیگر روشهای کنترلی از مدلهای ریاضی و تئوری جهت اختصاص بهینه زمانبندی استفاده نمیکند زیرا رفتار ترافیکی رانندگان در نقاط مختلف دنیا ، متفاوت بوده واستفاده از مدلهای ترافیکی ، محدودیت ایجاد می نماید. درSCTAS زمان تخصیص به هر فاز بر اساس میزان شلوغی و یا خلوت بودن مسیر که با پارامتر نرخ اشباع مشخص می گردد، تعیین می شود. سیستم تعیین می کند که چنددر صد از زمان تعریف شده در طول سیکل به هر فاز حرکتی اختصاص یابد. این درصد ها بر اساس نظر و محاسبات طراح به سیستم اعمال می شود. در SCTAS اختصاراً این روش زماندهی DSS نامید می شود اعمال این قبیل زمانبندی ها علاوه بر اینکه با خطای انسانی همراه می باشد گاها، نرم افزار را در انتخاب زمانبندی بهینه دچار مشکل ساخته که نتیجه معضلات یاد شده، تغییرات زمانبندی غیر قابل پیش بینی و خلاف انتظار ، درطول یک یا چند سیکل پیاپی به تقاطع و یا محور های هماهنگ شده با هم می باشد که این امر باعث پس خوردگی ناگهانی بار در حالات یاد شده می گردد. فرایند زمانبندی شناورISS مطابق روش فوق عمل می نماید با این تفاوت که تغییرات زمانبندی تقاطع به صورت پیش فرض به نرم افزار اعمال شده و با تغییرات اندکی که درزمان هر فاز بوجود می آورد، سعی در اعمال بهترین زمانبندی به سیستم را دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.