طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی فروش شرکت پوشا تک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی فروش شرکت پوشا تک دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی فروش شرکت پوشا تک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی فروش شرکت پوشا تک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح(کارآفرینی) طرح توجیهی فروش شرکت پوشا تک :


مدیریت شرکت جناب آقای مهدی حامد رهباردار به مدت ۳۰ سال به فعالیت تولید پوشاک مشغول بوده است ، که بعد از این مدت درجهت حمایت از مصرف کننده و حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده کالا ، اقدام به تاسیس شرکت « پوشا تک » در تاریخ ۲۵/۵/۸۳ کرد. این شرکت کلیه فعالیتهای مربوط به خرید مواد اولیه ، تولید و فروش آن به صورت مستقیم به مصرف کنندگان و همچنین عمده فروشان را تحت پوشش خود دارد.

در مجموع ۱۹ نفر تحت پوشش این شرکت مشغول به کار هستند که از این تعداد ۶ نفر در واحد فروش فعالیت می کنند. واحد فروش این مجموعه در جهت نیل به اهداف شرکت که همانا ، حمایت از مصرف کنندگان محترم بوده است راه اندازی شد. در این واحد کالاهای تولید شده و همچنین برخی کالاهای تولید شده توسط سایر همکاران به فروش می رسد. لازم به ذکر است که واحد انبار نیز تحت پوشش واحد فروش فعالیت می کند از ۶ نفر کارمند این واحد ۴ نفر در فروشگاه مشغول به کار هستند. یک نفر مسئولیت واحد انبار و یک نفر هم مسئولیت فروش عمده شرکت را بر عهده دارد.

محل اصلی شرکت در چهارراه شهدا – پاساژ فیروزه – طبقه سوم – پلاک ۱۲ و ۱۳ واقع است و فروشگاه شرکت نیز در خیابان شیرازی مقابل فاز ۲ بازار مرکزی قرار دارد.

عملکرد کلی سیستم

تولیدات اصلی این شرکت اغلب البسه زنانه می باشد که می توان موارد زیر را از آن جمله شمرد :

۱ – انواع پیراهنهای زنانه
۲ – انواع دامن های راحتی و مجلسی
۳ – انواع شلوار
۴ – انواع بلوزجات

مواد اولیه این شرکت معمولاً انواع پارچه ، نخ ، کش ، لایه ، دکمه ، زیپ و …. می باشد، که عموماً از بازار مشهد و تولید کنندگان معتبر خریداری می شود.

تولیدات این شرکت به یکی از دو روش زیر به بازار عرضه می شود.

الف – فروش جزئی : که شامل فروش تولیدات شرکت مستقیماً به خریداران در فروشگاه شرکت می باشد.
ب – فروش عمده : شامل فروش تولیدات به خریداران عمده می باشد که اغلب این خریداران از شهر مشهد می باشد و در بعضی موارد هم فروشهایی به سایر شهرستانها و کشورهای همسایه می باشد.

کلیه امور مالی این شرکت توسط یک نفر حسابدار و به صورت مکانیزه انجام می شود. لازم به ذکر است که امور مالی این شرکت از ۳ ماه گذشته مکانیزه شده است و قبل از آن بصورت دستی انجام می شده است.

در ادامه قصد داریم سیستم فروش این شرکت را بنا به درخواست مدیریت شرکت جناب آقای مهدی حامد رهباردار مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده و نقاط ضعف و قوت سیستم موجود را شناسایی کرده و در صورت نیاز عملیات مکانیزه کزدن این سیستم را به انحام رسانیم.

مشکلات موجود

پس از بررسیهای اولیه ، مشاهده سیستم و نحوه عملکرد آن و همچنین مصاحبه با کارمندان مشخص شد که مشکلاتی در سیستم وجود دارد که باعث نارضایتی مدیریت ، کارمندان و مشتریان است. در ذیل به بیان این مشکلات خواهیم پرداخت.

۱ – سرعت پایین سیستم
۲ – عدم وجود دقت کافی در فعالیتها
۳ – وقت گیر بودن بدست آوردن اطلاعات لازم
۴ – زاید بودن برخی از گزارشات و فرمها
۵ – بروز خطاهای بسیار در اطلاعات ورودی
۶ – احتمال سوء استفاده
۷ – عدم دسترسی به گزارشات و اطلاعات در زمان لازم
۸ – امکان کنترل مدیریت بر روی کارها و کارمندان دقیق نیست.
۹ – امکان برنامه ریزی مناسب به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات در زمان مناسب برای مدیریت وجود ندارد

پیشنهادات اولیه

پس از بررسی مشکلات سیستم و تبادل نظر با مدیریت محترم شرکت پیشنهادات ذیل برای تبدیل سیستم جدید به یک سیستم جدید ارایه شد.

۱- مکانیزاسیون سیستم در جهت سرعت دادن به کارها و همچنین دقیق شدن امور و از بین بردن احتمال سوءاستفاده یا اشتباه در سیستم و دسترسی سریع و به موقع به انواع گزارشات و اطلاعات مورد نیاز مدیریت و سایر کارمندان
۲- حذف فرم های اضافی
۳- ویرایش و اعمال برخی تغییرات دربعضی ازفرمها درجهت جلوگیری از وروداطلاعات اضافی و زاید به سیستم
گزارش امکان سنجی

امکان سنجی منطقی

از لحاظ منطقی به دلیل اینکه برای ایجاد و اجرای سیستم جدید نیاز به اطلاعات ، امکانات ، تجهیزات ، علوم و آموزش های خاصی نمی باشد و با استفاده از تکنولوژی موجود در کشور و همچنین با صرف زمانی اندک در جهت آموزش پرسنل برای کار با سیستم جدید می توان سیستم جدید را تولید ، اجرا و پیاده سازی نمود، با مشکل خاصی روبرو نمی باشیم.

امکان سنجی فیزیکی

در امکان سنجی فیزیکی این پروژه باید گفت که برای پیاده سازی و اجرای این سیستم نیازی به ابزار ، وسایل ، امکانات و فضای خاصی نداریم. با امکانات موجود در بازار نظیر سیستم های کامپیوتری ، ابزار شبکه عادی ، و نرم افزاری های معمول می توان این سیستم را ایجاد کرد. ضمن اینکه از لحاظ مکانی نیز مشکلی در مورد جایگذاری سیستم ها و نصب شبکه نداریم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.