نقش الکتروآنسفالو گرافی دربازاریابی عصبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش الکتروآنسفالو گرافی دربازاریابی عصبی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش الکتروآنسفالو گرافی دربازاریابی عصبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش الکتروآنسفالو گرافی دربازاریابی عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش الکتروآنسفالو گرافی دربازاریابی عصبی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اخیرا علوم اعصاب و بازاریابی درمطالعه ای برخاسته از حس کنجکاوی دانش،باهم تلاقی داشته اند که پیامد آن تولد اصطلاح بازاریابی عصبی بوده است.که پس ازنا امیدی از روش های سنتی ،روش های نوین و ترکیبی ازقبیل بازاریابی عصبی توسعه یافته اند.واین روش های نوین برای شناخت دقیق تر تصمیمات و انتخاب های مخاطبان درآینده به وجود آمده است که میتواند به عنوان ابزار مفید برای بازاریابی در حوزه ورزش نیز مورداستفاده قرار بگیرد. در بازاریابی عصبی از تکنیک های تصویربرداری مانند تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی fMRI والگتروآنسفتلو گرافی یا نوار مغزی EEG استفاده می شود. روش تحقیق روش کتابخانهای از طریق بررسی مطالعات انجام شده شامل: مقالات و کتاب های موجود دراین زمینه. دراین مقاله مروری،برآنیم که مروری به ادبیات بازاریابی عصبی و دستگاه های اندازه گیری امواج مغزی داشته ونقش EEG رادربازاریابی بررسی کنیم. باتوجه به تحقیقات انجام شده دراین زمینه می توان نتیجه گرفت که بااستفاده از EEG میتوان به ساختار مغزی افراد در هنگام مشاهده دوبرند متفاوت پی برد.همچنین به عنوان یک ابزار باپتانسیل شناختی قوی برای پیش بینی اثرات آگاهی بازرگانی ، ابزاری برای افزایش میزان فروش و ابزاری برای پی بردن به این موضوع که کدام رنگ دربازاریابی تاثیر بیشنری دارد،استفاده کرد.همچنین EEG می تواند به عنوان یک ابزار مفید وامیدوار کننده برای محققان بازاریابی وتبدیل رشته بازاریابی به رشته عمدتا کاربردی تر درصنعت بازاریابی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.