شناسایی و اولویتبندی بازارهای جدید برای محصول زعفران ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویتبندی بازارهای جدید برای محصول زعفران ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویتبندی بازارهای جدید برای محصول زعفران ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویتبندی بازارهای جدید برای محصول زعفران ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویتبندی بازارهای جدید برای محصول زعفران ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند معیاره :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

یکی از کلیدیترین موضوعات بازاریابی بینالمللی، انتخاب بازار صادراتی است که اولین مرحله در فرآیند بینالمللی شدن شرکتها میباشد. در این مقاله سه بازار جدید محصول زعفران ایران از دیدگاه صادرکنندگان برتر محصول زعفران ایران، بررسی و اولویتبندی شدهاند. ده نفر از صادرکنندگان برتر محصول زعفران ایران جامعه آماری تحقیق حاضر را تشکیل دادهاند. این پژوهش جهت تجزیه و تحلیل دادهها از دو روش فرآیند تحلیل شبکهای و تکنیک ویکور استفاده کرده است. درنتیجه پژوهش انجام شده، کشورهای چین، هندوستان وترکیه به ترتیب مهمترین بازارهای جدید محصول زعفران ایران معرفی شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.