شناسایی استراتژی های مؤثر بر توسعه محصول جدید از دیدگاه مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرکرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی استراتژی های مؤثر بر توسعه محصول جدید از دیدگاه مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرکرمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی استراتژی های مؤثر بر توسعه محصول جدید از دیدگاه مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرکرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی استراتژی های مؤثر بر توسعه محصول جدید از دیدگاه مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرکرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی استراتژی های مؤثر بر توسعه محصول جدید از دیدگاه مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرکرمان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
با توجه به وجود محدودیت هایی که کسب وکارهای کوچک و متوسط با آن مواجه هستند، داشتن استراتژی های برتر و سنجیده در پروژه های توسعه محصول جدید، می تواند درمدیریت منابع محدود و تنظیم فعالیت هایتوسعه محصول جدید، آنها را کمک نماید. هدف این پژوهش شناسایی استراتژی های مؤثر برتوسعه محصول جدید می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش از نوع تحقیقات پیمایشی است. جامعه ی آماری پژوهش، مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط است، که با استفاده از نمونه گیری تصادفی۱۴۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. یافته های پژوهش با استفاده از آزمون های همبستگی ( ضریب همبستگی اسپیرمن و کندال)به دست آمد. نتایج به دست آمده نشان می دهند که بین استراتژی های تحقیق وتوسعه داخلی شرکت ها، به کارگیری نیروی انسانی تحصیل کرده وساختارهای ارگانیک و توسعه محصول جدید رابطه مستقیم وجود دارد. بین استراتژی خرید فناوری و اتحادهای استراتژیک وتوسعه محصول جدید نیز ارتباط مستقیم وجود دارد ولی شدت این رابطه چندان زیاد نیست. بین استراتژی تأمین منابع مالی خارجی و توسعه محصول جدید رابطه معناداری مشاهده نشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.